Internet valt weg :S

Status
Niet open voor verdere reacties.

Keranos

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 okt 2007
Berichten
3
Hallo,

Ik ben nieuw hier dus direct mijn eerste vraag:

Als ik mijn computer opstart dan duurt het 5 minuten voordat ik verbinding heb met internet, als ik die heb en ik wil Limewire, iTunes of Azureus opstarten dan is de verbinding ineens weer weg. Heel vreemd :S

Als er nog vragen zijn of als je nog meer info nodig hebt, dan zeg het maar

Keranos.
 
Heel raar probleem vooral die eerste 5 minuten. Volgens mij kan je firewall de enige foutveroorzaker zijn. Je kunt proberen je firewall helemaal uit te schakelen en kijken of het probleem dan is verholpen. Dan kun je later die programma's in uitzonderingen plaatsen
 
Zukke dingetjes heb ik al geprobeerd meestal zonder succes, ik zal wel ff kijken.
 
ok maar dat hij het eerst 5 minuten niet doet en dan wel en dan na programma weer niet dat is vaag. Het enige wat ik kan bedenken is firewall, domme vraag misschien maar heb je niet 2 firewalls naast elkaar draaien? Anders kan ik je niet helpen misschien met meer info.......:p
 
ok maar dat hij het eerst 5 minuten niet doet en dan wel en dan na programma weer niet dat is vaag. Het enige wat ik kan bedenken is firewall, domme vraag misschien maar heb je niet 2 firewalls naast elkaar draaien? Anders kan ik je niet helpen misschien met meer info.......:p

Wat voor info? Ik vertel wel wat je wil weten.
 
Sorry ik was dit weekend weg.
Maar met meer info bedoel ik oa wat er gebeurd als je geen limewire, etc opstart. Valt je internet dan nog steeds weg?
En je downloads beginnen wel neem ik aan he? maar alleen niet lang.

Bernard
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan