internet van laptop via netwerk kabel naar router sturen

Status
Niet open voor verdere reacties.

martijn098

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2012
hoi

ik heb een fon router gekocht nu heb ik niet echt zin om een kabel naar boven te trekken dus wil ik van mijn laptop een internet kabel naar die router trekken maar kan dit wel ? dus router>laptop>router>

Eh technisch gezien wel, maar waarom zou je de fon router boven zetten? Bovendien, als je laptop boven al wifi heeft waarom dan de fon daar nog neerzetten?

Volgens mij moet er ergens een konkel in de de gedachten zitten

de fon wil ik gebruiken voor een hospot bij ons in de straat en aangezien de antenne bij ons op het dak staat lijkt mij het het mooi om hem daar neer te zetten

dus eigenlijk een router op het dak.

Hoeveel meter bereik heeft de router?

ja zo kan je het wel zegen ja maar weet iemand als dat kan ?

Het kan wel, maar dan moet je PC wel altijd aanstaan. Ook zal je laptop extra belast raken met al het verkeer dat er doorheen gaat lopen.

Dan kun je beter nog voor een wireless extender gaan, denk ik. In principe hoef je alleen de twee netwerkkaarten op je laptop te bridgen. Beide netwerkkaarten selecteren, rechtermuisknop -> bridge (netwerkbrug).

dus het is wel mogelijk maar de laptop word wel slomer ? ik ga eerst dat proberen als dat niet werkt kan ik altijd nog zoon apparaat kopen
maar moet ik nog iets instellen of kan ik gewoon dat ding in me laptop doen ?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan