internet vanzelf opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

batfink2002

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2004
Als ik mijn computer opstart is moet ik een verbinding met internet maken kan dat ook automatische en hoe doe je dat.

Als jij internet explorer opent vraagt hij bij jouw dan om verbinding te maken? of bedoel je dat internet explorer automatish opent als je je pc opstart?

ik moet explorer opstarten en dan vraagt hij om een
verbinding ( windows xp ) en ik wel als ce computer opstart of als ik exploere opstart van zelf de verbinding gaat openen

in internet explorer onder extra -> internet-opties-> verbindingen

Ethernet modems hebben meestal een verbinding zodra de computer opstart. Zo niet met usb modems, die 'bellen' altijd in. Je kunt in dat inbelvenster 'automatisch verbindig maken' aanvinken zodat wanneer er een internetverbinding nodig is deze meteen wordt gemaakt. Maar direct bij het opstarten gaat eigenlijk niet.

ik heb een ethernet modem maar hij start niet direct op als de computer opstart.

Het komt inderdaad ook voor dat ethernet modems inbelprocedures gebruiken. Als je zoals in mijn eerdere post automatisch verbinden hebt aangezet, zou je zodra internet explorer wordt opgestart een verbinding moeten krijgen. Als dat zo is kun wellicht je als volgt een automatische verbinding krijgen bij het opstarten van Windows. Je hebt waarschijnlijk ook een los icoon om verbinding mee te maken op je bureaublad of bij de netwerkinstellingen. Kopieer deze snelkoppeling naar de opstarten map in je start menu. Als de computer nu opstart zal hij die opdracht uitvoeren en heb je verbinding. Wees er wel op bedacht dat je door altijd verbinding te hebben minder snel door hebt als er bijvvoorbeeld een dialer op je systeem staat of andere ongewenste software een verbinding maakt. Je systeem is daardoor dus kwetsbaarder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan