internet verbinding met laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Argor

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2002
Berichten
179
Graag raad,

Ik zou graag een autonome internet verbing willen hebben met mijn laptop, via interne v90 modem hoe, heb ook infra rood verbinding, kan ik dat het beste verwezenlijke? (niet via vaste telefoonlijn)
met gsm?
zo ja welk merk en type.
of andere mogelijkheden?
mvg Argor
 
Laatst bewerkt:
Als ik het goed begrijp wil je je via je gsm op internet op je laptop? Wat voor gsm telefoon heb je (merk en type)? Misschien heb je een datakabel bij je telefoon? Sluit deze aan (waarschijnlijk op seriele poort) Installeer je modemdrivers van je telefoon en klaar is kees.

Als je geen datakabel hebt, gaat het denk ik lastig, of je moet het inderdaad via infrarood doen, maar das een ge-etter vind ik zelf. Hiervoor moet je ook modemdrivers van je telefoon in je computer installeren, hij ziet dan gewoon je gsm als modem. Nu wel ff instellen dat hij niet naar je seriele poort kijkt maar naar infrarood (IrDa ofzo)
 
Geplaatst door Robbert1978
Als ik het goed begrijp wil je je via je gsm op internet op je laptop? Wat voor gsm telefoon heb je (merk en type)? Misschien heb je een datakabel bij je telefoon? Sluit deze aan (waarschijnlijk op seriele poort) Installeer je modemdrivers van je telefoon en klaar is kees.

Als je geen datakabel hebt, gaat het denk ik lastig, of je moet het inderdaad via infrarood doen, maar das een ge-etter vind ik zelf. Hiervoor moet je ook modemdrivers van je telefoon in je computer installeren, hij ziet dan gewoon je gsm als modem. Nu wel ff instellen dat hij niet naar je seriele poort kijkt maar naar infrarood (IrDa ofzo)

Ik heb een ericson 18T dus niet geschikt voor zulk soort zaken, maar ben op zoek naar een geschikte, kan echter door het bos de bomen niet meer zien.
argor
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan