Internet verbinding na instaleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

joeppoep12

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2010
Hallo mensen,

Nadat mijn computer gecrasht is, heb ik hem opnieuw geinstalleerd. Nu krijg ik echter geen verbinding met internet, het gaat hier om windows xp pro sp2. Op het moment dat ik de internet kabel achter in de pc stop, wil ik een verbinding aan maken dit lukt echter niet. Waarschijnlijk vergeet ik iets belangrijks? of doe ik het gewoon helemaal verkeerd. Zouden jullie mij kunnen helpen?
Alvast Bedankt,

Joep

Hoi,

Waarschijnlijk vergeet je de driver van je netwerk adapter, en vergeet de driver van je chipset ook niet;)

Om te beginnen in apparaatbeheer
Staat daar een uitroepteken bij je netwerkkaart zijn de drivers niet of niet juist geinstalleerd.

Mocht dit weer werken zou ik z.s.m. updaten naar sp3.

Dankje voor snelle reactie, die drivers zijn geinstalleerd want er staan geen uitroeptekens?

Dan zijn wij alsnog benieuwd hoe je het hebt opgelost. Dit helpt ook weer anderen die met hetzelfde probleem kampen

Ik heb het programma Everest Home gedownload geheel gratis. Met dit programma kan je heel makkelijk en overzichtelijk bekijken welke drivers je computer heeft, maar vooral welke merk videokaart je hebt, er staat meteen een linkje bij als je daarop klinkt ga je naar de site van de videokaart en kun je de juiste driver downloaden. Eigenlijk was het dus een simpel probleem maar de meeste software kost geld om die soort dingen op te zoeken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan