Internet verbinding probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

niels112

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2008
Hallo,
Ik heb vorig weekend een draad aangelegd om boven te kunnen internetten. Voorheen deed ik dit met een draadloze verbinding. Maar als ik de draadloze verbinding stop, lukt het niet om te verbinden via het draad. Ik heb geprobeerd om een nieuwe verbinding te maken in het Netwerkcentrum, maar als ik alles ingevuld heb, staat er dat hij geen verbinding kan maken. Dan klik ik op Probleem vaststellen. En dan staat er dat er geen problemen gevonden zijn..

In het netwerkcentrum staat mijn draadloze sitecom verbinding, en daaronder de LAN-verbinding. Bij de LAN-verbinding staat beperkte verbindingsmogelijkheden.
Ik heb met mijn netwerkkaart wat tests uitgevoerd. En daarbij kwam ik deze foutmelding tegen. Zie http://img72.imageshack.us/img72/6158/diagnosewx2.jpg .

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Laatst bewerkt:
Je krijgt geen geldig IP adres van je provider om op internet te kunnen gaan want de 169 range komt vanuit Windows.
Wie is je provider,welk modem router heb je en is je lan onboard ?

Je krijgt geen geldig IP adres van je provider om op internet te kunnen gaan want de 169 range komt vanuit Windows.
Wie is je provider,welk modem router heb je en is je lan onboard ?

Mijn provider is UPC en ik heb een Sitecom WL-153.
Ik weet helaas niet wat je bedoeld met lan onboard..

OK,wat voor modem heb je van UPC gekregen en zit voor sitecom ?
Je hebt de draadloze verbinding wel uitgezet en de Lan geactiveerd (even voor de zekerheid)

OK,wat voor modem heb je van UPC gekregen en zit voor sitecom ?
Je hebt de draadloze verbinding wel uitgezet en de Lan geactiveerd (even voor de zekerheid)

Mijn modem is een Arris.
Verder heb ik alles al geprobeerd met draadloze adapter eruit halen, pc opnieuw opstarten ect.

Maak dan eerst een werkende verbinding direct met het UPC Modem.Gaat dat wel lukken ?

Wat voor zin heeft dat? Daar schiet ik verder toch niks mee op.
Zou jij in mijn computer willen kijken met teamviewer? Misschien doe ik iets fout..
Kan je je msn via prive-berichten sturen?

Deinstalleer anders je netwerkkaart eens en installeer hem opnieuw.Als je namelijk gewoon via je modem wel contact kunt krijgen,dan zit het dus in het traject er achter.

Zelfs als ik direct een verbinding probeer te maken met mijn modem, krijg ik geen verbinding. :'(

Help

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan