internet verbinding valt uit telkens en alleen bij het downloaden/ streaming bekijken

Status
Niet open voor verdere reacties.

phugalu

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 jul 2007
Berichten
4
sinds een paar dagen valt mijn verbinding met internet weg wanneer ik wat wil downloaden van bvb. rapidshare of als ik een streaming film wil bekijken.
de verbinding valt altijd pas weg als de download/streaming al bezig is.
heel soms lukt 't om wat te downloaden of te bekijken maar 90% van mijn pogingen eindigen met een verbreking van de LAN verbinding.
het icoontje van LAN verschijnt dan rechts onderaan in mijn startbalk met de mededeling dat één van de kabels niet goed is aangesloten. een aantal seconden later wordt er weer vanzelf een verbinding gemaakt met het internet.
ik heb ondertussen al vanalles geprobeerd, een hele reeks virusscans, spywarescans, opstarten in veilige modus, en zelfs windows opnieuw geïnstalleerd (gewoon een nieuwe map, dus niet geformateerd).
maar het probleem blijft.
internet is trouwens ook een stuk trager geworden dan voorheen.
ik heb mijn internet provider hierover bericht en zei denken dat het zou te maken kunnen hebben met mijn netwerkkaart want mijn modem werkt perfect volgens hun tests. ik had nog een oude kaart liggen en heb deze geïnstalleerd en uitgeprobeerd. maar het probleem blijft zich voordoen. nu weet ik echt niet meer wat er nog kan helpen.

kan iemand van jullie mij hier bij helpen?
 
Hallo

Ik zou graag willen weten wat de oplossing is, ik zit namelijk met hetzelfde probleem.
 
't is nog niet opgelost. 't ging eerst een paar dagen goed, maar nu is't weer van dat. hoogstwaarschijnlijk hardware problemen. 'k ga nog eerst een laptop van iemand testen op mijn pc om te zien of probleem nog steeds blijft. zo ja, dan doe ik 'm binnen in de winkel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan