internet verbinding valt weg tijdens bestand overdacht.

Status
Niet open voor verdere reacties.

crazyniels

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2010
Berichten
63
Beste helpers,

ik heb laatst een lacie network space 2 gekocht. als ik bestanden wil kopiëren van mijn pc naar de lacie dan begint ie te kopiëren maar in de loop van de tijd krijg ik de melding ''kan niet verplaatsen''en kan de lacie niet meer worden gevonden en soms licht internet er uit waardoor ik de modem en router opnieuw moet opstarten. maar als ik in de map kijk waar ik het bestand heen wil kopiëren heeft ie wel een paar onderdelen gedaan.

ik heb gisteren de lacie terug naar de fabrieksinstelling gezet en de firmware update gedaan. maar dit lost het probleem helaas niet op.

waar ik wel achter ben gekomen is als ik mijn pc afsluit en opstart dat dat de lacie wel werkt. maar omdat mijn pc langzaam opstart zit ik um altijd in slaap of sluimerstand. en als ik um hier uit haal treed het probleem op (dat als ik bestanden wil overzetten naar de lacie dat internet eruit klapt). iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen.
 
okay bedankt, ik ga kijken of daar de oplossing tussen staat en als ik het gevonden heb laat ik het jullie weten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan