Internet verbinding valt weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcel t

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2001
Hallo, ik heb het volgende probleem, sinds kort valt mijn internet verbinding regelmatig weg, dat wil zeggen zolang ik gewoon surf/mail is er niks aan de hand maar zodra ik een bestand ga downloaden dan valt de verbinding weg, hij ziet het netwerk nog wel en start dan opnieuw op en gaat weer verder, soms als ik bijvoorbeeld met Newsleecher iets download gebeurt het een aantal keer achter elkaar. Het lijkt wel dat als de verbinding meer belast word ( dus als er hogere snelheden worden gevraagd ) het probleem zich voordoet.

Veel routers kunnen maar een beperkt aantal connecties aan. Als dit probleem zich voordoet, hebben andere computers er dan ook last van?

Dan wordt het wat lastig bepalen ;) In veel gevallen is de router de bottleneck bij dit soort problemen, maar dat is zo niet uit te sluiten.

Valt de verbinding weg (windows meldt zich opnieuw aan) of werkt het gewoon weer naar een tijdje?

Dan wordt het wat lastig bepalen ;) In veel gevallen is de router de bottleneck bij dit soort problemen, maar dat is zo niet uit te sluiten.

Valt de verbinding weg (windows meldt zich opnieuw aan) of werkt het gewoon weer naar een tijdje?

Het werkt gewoon weer uit zichzelf. De ontvangstmeter word grijs met het oranje bolletje en dan maakt hij opnieuw verbinding.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan