internet verbinding verbroken

Status
Niet open voor verdere reacties.

hreisch

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2003
Als een kennis van mij een Internet verbinding (ADSL) maakt wordt de verbinding automatisch afgesloten na ongeveer 30 seconden, vervolgens komt er een boodschap in beeld dat er een fout aan getroffen is.
Ik heb XP opnieuw geinstaleerd echter de fout blijf.
In het verleden heb ik het zelfde gehad en kon dit toen oplossen met fixblast maar hier werkt dit niet.
iemand een idee hoe ik dit kan oplossen.
BVD

Wat je even zou kunnen proberen is om een andere browser te installeren, bv mozilla firefox, kijk of dit wel werkt, zo ja dan is er iets mis met de IE, zo nee dan zit de fout in ieder geval niet in je browser.

Heeft die kennis sp2 al geinstalleerd? Dan heb je gelijk geen problemen meer met blaster of sasser.

Nieuwe browser is meteen wel erg drastisch !?
Hoe is het met updates zoals Tanja1968 aangaf ?
Krijg je een bepaalde boodschap of gaat het allemaal vanzelf ?
Welk abbo heb je en wat voor modem ?

ik hoef nog een eens een browser te openen, als ik al een antivirus probeer te updaten wordt windows afgesloten.
Dus sp2 updaten zal niet lukken.

Bedoel je met afsluiten dat je dat schermpje krijgt en dat de pc dan opnieuw opstart.

Dat afsluiten kun je voorkomen door bij start, uitvoeren het commando shutdown -a in te tikken. (let op de spatie na shutdown)

Dan heb je alle tijd om dingen te doen, je pc zal niet meer afsluiten totdat je weer opnieuw opstart.

via de link naar omewil.nl van Franz is het mij gelukt om het probleem op te lossen. en kan in nu gewoon op internet en alles updaten.
het enige proble is nu nog het netwerk welke via de wizard niet lukt maar ik zoek nog even verder, of iemand moet een tip hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan