internet verbinding zonnet

• Onderwerp starter Onderwerp starter rieny
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rieny

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2002
Kan iemand mij helpen?

Mijn schoonvader heeft een nieuwe pc gekocht bij dell en nu wil ik internetverbinding gaan maken. Hij heeft internet via zonnet(versatel)
Heb de beschrijving er bij gehaald en exact de stappen doorgelopen. Op een gegeven moment vraagt hij om inlognaam en wachtwoord ik vul daar dan .........@zonnet-family in(staat in het boekje)en vervolgens het wachtwoord. Dan komt de melding sluit de modem aan en hij gaat dan zoeken en zegt dat het even een paar minuten kan duren. Na 15 minuten wachten maar gestopt en een uninstaal gedaan van het usb schijfje. Moet ik soms ipv zonnet-family versatel-family invullen??kan iemand mij helpen?

Ik denk dat je het beste even de helpdesk kan bellen.

Wat ik weet bij mij dochter moet ze gewoon zonnet gebruiken voor dat het versatel werd.
Dus als je abbo bij versatel heb afgesloten word het uiteraard versatel.

bedankt voor je reactie, je hebt gelijk alleen zijn die vandaag niet open en hoop dat iemand het zou weten.

Geplaatst door wvdwe
Wat ik weet bij mij dochter moet ze gewoon zonnet gebruiken voor dat het versatel werd.
Dus als je abbo bij versatel heb afgesloten word het uiteraard versatel.

hij heeft het bij zonnet afgesloten, alleen moet ik nu alles weer opnieuw installeren op zijn pc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan