Internet verbinding ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jolieke

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2004
We hebben nu al een poosje een nieuwe computer en vanaf het begin dat we hem hebben kan ik bijvoorbeeld niet op sites komen waar veel plaatjes ofzo opstaan ook kan ik niet op mijn oude msn adres komen en download programma's gaan ook niet want dan valt mijn internet verbinding meteen uit en moet ik hem opnieuw opstarten
Heb verder geen idee waar het aan zou kunnen liggen zou nu namelijk graag Bittorent willen gebruiken maar dat gaat niet omdat mijn verbinding meteen uitvalt :(
Ik kan het wel installeren maar als ik een download wil starten word die gelijk verbroken

iemand een idee waar het aan kan liggen :(

Wat voor internet verbinding gebruik je kabel, adsl enz.
Graag even wat meer gegevens gebruikje toevallig een router?

Er is veel kans dat het aan je firewall ligt. Welke firewall gebruik je?

Ik vermoed dat je firewall instellingen zodanig staat/in combinatie met je internetveiligheid, dat deze sites niet te pakken zijn.

Klik op de menubalk van internet op extra.

Kijk daar welke beveiligingsopties je aan hebt staan.

Kijk ook in het configuratiescherm bij beveiliging/firewall.
Daar kun je ook het een en ander veranderen.
Tenslotte kijk je, indien aanwezig, of je antiviruspakket deze niet blokkeerd,success.

Ik heb een ADSL verbinding en de firewall is van Norton Internet Security

waar bedoel je extra? internet opties en dan beveiliging?
sorry maar heb er geen verstand van :o
als ik bij Configuratiescherm dan bij mijn firewall kijk dan staat die ingeschakeld

start internet, dan klik je boven in de menubalk op extra, vervolgens op internetopties. dan zie je tabbladen. kijk daar naar het blad beveiiging

Je zult de instellingen Norton Internet Security
anders in moeten stellen want dat is vermoedelijk het probleem.
Kijk eens even bij
symantec op de site staat vast wel iets over instellngen.

leesvoer

Omdat je schrijft dat je ia configuratiescherm ziet dat de firewal staat ingeschakeld heb je volgens mij en de firewal van norton en die van windows ingeschakeld. Dat levert mogelijk het probleem op. Ik zou die van windows uitschakelen waarschijnlijk is het dan opgelost zoniet dan zul je de instellingen van Norton aan moeten passen maar als die op de standaard waarden staan zou je geen problemen meer mogen hebben.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door adnieuwenhuizen
Omdat je schrijft dat je ia configuratiescherm ziet dat de firewal staat ingeschakeld heb je volgens mij en de firewal van norton en die van windows ingeschakeld. Dat levert mogelijk het probleem op. Ik zou die van windows uitschakelen waarschijnlijk is het dan opgelost zoniet dan zul je de instellingen van Norton aan moeten passen maar als die op de standaard waarden staan zou je geen problemen meer mogen hebben.

ok en waar kan ik de windows vinden en uitschakelen?

Geplaatst door Dingeman

Kijk daar welke beveiligingsopties je aan hebt staan.

ok er staan 4 icons van

- Het Internet
- Lokaal intranet
- Vertrouwde websites ( er zijn geen websites)
- Wesites met beperkte toegang (er zijn geen websites)

Beveiligingniveau staan allemaal op Aangepast

Configuratiescherm - Beveiligingscentrum helemaal links onder staat windows firewal. Daar clicken en uitschakelen aanvinken.
Dan de pc opnieuw starten. Kijk vervolgens weer via configuratiescherm Beveilingscentrum Of daar bovenaan bij firewal staat dat norton is ingeschakeld.
Succes

Geplaatst door adnieuwenhuizen
Configuratiescherm - Beveiligingscentrum helemaal links onder staat windows firewal. Daar clicken en uitschakelen aanvinken.
Dan de pc opnieuw starten. Kijk vervolgens weer via configuratiescherm Beveilingscentrum Of daar bovenaan bij firewal staat dat norton is ingeschakeld.
Succes

heeft nix geholpen hij blijft uitvallen bij bepaalde sites :(

ik weet niet ofdit er wat mee te maken heeft maar als ik de computer opstart kijg ik een pop-up met dit

Hdreg
Run - Time Error ''53"
File not found

? waar kan dit van zijn?
en welke instellingen zou ik nu anders moeten veranderen in mijn firewall of wat anders??

alvast bedankt voor de hulp en antwoorden tot nu toe :thumb: :)

Mvg, Jolieke

Sorry maar ik zou het nu ook niet meer weten. Maar wie weet komt er nog een wijs-iemand voorbij!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan