Internet verdelen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwinokken

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2005
Kan ik via mijn router (Sitecom ADSL2+ Modem Router WL-118) ook internet verdelen? bijv 20% voor de ene pc en 80% voor de ander? of waar kan ik dit het beste opzoeken?

Ok, maar ik wil het toch echt via de router doen..

En volgens mij is dat 1e niet wat ik helemaal bedoel, internet delen via netwerk heb ik al. Maar ik wil het internet VERdelen.

Laatst bewerkt:
Volgens mij kan dat niet!!! maar ik ben wel nieuwsgierig wat de redenen hiervoor zijn:o

Idd, ik ben kind en verbied mijn hele familie het internet, 5 kb met zn allen!

Nee, haha, er is hier thuis overlegd daarover, maar sommige mensen houden zich daar niet echt aan.

:confused:

:D goede afspraken maken wil ook wel eens helpen,zo niet een honkbalknuppel doet wonderen:D

Inderdaad, maar daar is mijn broer helaas niet toe bereid.. >.< maar ff ontopic: Zijn er andere manier behalve programma's.. dat dat kan? (bijv windows settings ofzow)

Dat wordt moeilijk, meestal kun je dit soort zaken niet in een router regelen, alleen meer de duur en toegang tot, of het ontzeggen van internet adressen.
Om echt je internet te regelen qua bandbreedte verdeling waar jij het nu over hebt, denk ik toch dat je even naar die link die ik gaf moet kijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan