Internet versnellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gunneweg

Verenigingslid
Lid geworden
22 okt 2002
Besturingssysteem
Windows 10 22H2
Ik heb sinds ik de modem door Telfort heb laten resetten (kon niet meer op internet) een zeer langzame verbinding (3,8KB/sec) Tergend langzaam.
Hoe kan ik internet versnellen. De gegevens die de router aangeeft zijn zeer goede ontvangst. Hoe kan ik mijn internet versnellen?
Modem is Zyxel

Laatst bewerkt:
Hallo dat kan je doen met je CMD
Hier heb je een filmpje Volg de instructies goed dan werkt het ook echt goed!

Nu dat filmpje nog ;)

3,8 Kb is wel erg weinig. Het zou natuurlijk kunnen zijn dat je toevallig kapot is.

De voorgaande tips in het filmpje zijn alleen nuttig als je het laatste restje performance uit je verbinding wilt halen. Het zal je probleem niet oplossen.

Henkwijnsma,
bij de eerste opdracht krijg ik al de melding: Nets wordt niet herkend als een interne of externe opdracht, programma of batchbestand.
Op mijn laptop werk dit dus niet.
Ik kan proberen om de router te resetten, hoewel ik dat al gedaan had.
Verder zou ik nog wel een antwoord willen weten.

De opdracht is ook niets nets maar netsh.

Ik zou eerst contact opnemen met Telfort. De kans bestaat dat je modem gewoon kapot is, en deze zouden ze dan normaal moeten komen vervangen. Dan is de kans groot dat je probleem opgelost is.

Typefoutje. Nog een keer geprobeerd, maar geeft bij )netsh hetzelfde bericht.

Bij )netsh zal hij inderdaad die fout geven, de opdracht is netsh

Bedankt Edmoor,
Volgde de gegevens in het youtube filmpje nu is het echter goed gegegaan. Nu maar hopen dat de snelheid ook is verbeterd.
Op dit moment haal ik tussen de 248 en 400 KB/s
Filmpje downloaden duurt op deze manier ongeveer 3 uur.
Dat is niet leuk meer. Provider is Telfort.

Ik heb nog even contact opgenomen met Telfort.
Bij een controle heb ik een verbinding van maximaal 4Mbit (420KB/s) en dat schijnt het maximum te zijn dat op deze plek is te leveren i.v.m. de afstand tot de centrale (5 km).
Maar dan blijft het downloaden van een film toch wel vervelend. Dan maar gewoon thuis doen. Want ik zit op een camping

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan