Internet versneller

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lima-nl

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2002
Berichten
174
Goedemiddag,
Ik gebruik throttle om sneller op het net te surfen maar ik vraag mij af of zulke programma's wel nut hebben want merk er eerlijk gezegd niet veel van terwijl ze zeggen dat ik tot 300% sneller kan surfen(nee,niet op het water)
Ik zit op het net met wanadoo kabel en verder een router.
Hoop dat iemand mij kan zeggen of zulke programma's nut hebben of dat ik het beter weer kan verwijderen.
Alvast bedankt.
 
Er zullen vast mensen het niet met mij eens zijn, maar ik heb ook nog nooit versnelling gezien met dat soort programma's. Ik gebruikte toen ook DAP voor het downloadversnellen.

Dus persoonlijk vind ik het ook grote onzin, maar ja, ze bestaan toch niet voor niets..:)

Ps je vraag staat in de verkeerde sectie, heeft niets met outlook express te maken.;)
 
Sorry Tanja,komt vast door het zonnesteekje maar ik heb het niet over dap, getright of zoiets,
Dit is meer over het surfen alleen en kan je mij dan in de goede sectie zetten?
 
Ik snap wel dat je het over een internetversneller hebt, maar ik had het over al dat soort programma'tjes waarvan ze zeggen dat surfen/downloaden, noem maar op, sneller wordt. DAP was slechts een voorbeeld.

Ik zal een mod waarschuwen om je vraag te verplaatsen.
 
Op www.speedguide.net zijn er "registertweaks" voor xp en win2k te vinden.
het zijn tweaks voor 2k maar je kan ze ook voor XP gebruiken (gebaseerd op dezelfde kernel :p) , ik heb ze ook zelf getest,
Kijk daar maar eens even.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan