Internet via LAN ineens traag! Help mij Please!

Status
Niet open voor verdere reacties.

doctorw

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 jan 2006
Een week geleden is mijn internetverbinding heel er traag geworden: Via de router internetten wij met 8 personen. Dit gaat altijd goed: downloadsnelheid is ook prima. Maar sinds vorige week is de verbinding traag: een half uur om 2 MB te downloaden! Het rare is dat:
- andere personen die ook via de LAN-verbinding internetten hebben nergens last van
- als je mijn kabel in een andere pc stopt of de laptop van een vriend, werkt het internet wel goed

DUS moet het aan mijn pc liggen. Ik heb daarna zelf nog de WINDOWS XP cd opgestart, partitie C: verwijderd en opnieuw aangemaakt en geformatteerd en HEEL WINDOWS XP opnieuw geinstalleerd (dus niet 'hersteld'). Nu weer internetten: nog steeds hetzelfde probleem!
Wie kan mij hiermee helpen? Bedankt!

Heb je al geprobeerd de netwerkkaart te vervangen door een andere/nieuwe?

Nou, er is geen echte netwerkkaart: als je de pc openmaakt zit er een klein zilver blokje aan die ook vast zit aan het moederbord.... dus .....

Heb je een werkende netwerkkaart die je kunt gebruiken om te testen? Deze zou je erin kunnen zetten om te kijken of het daarmee beter gaat.

Die heb ik nog wel. maar ik weet niet hoe ik hem moet inpluggen, maar een vriend wel die komt donderdag weer. Ga ik dat dan proberen en dan laat ik hier weer even weten wat daar de uitkomst van is. Alvast bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan