internet via router lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carina1

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2001
Hoi

ik heb chello internet en een sitecom router, nu is mijn vaste pc gecrast en heb ik opnieuw windows erop moeten zetten. Nu weet ik niet hoe ik er weer internet op kan krijgen wie kan mij heel eenvoudig uitleggen hoe ik dit weer voor elkaar kan krijgen.

alvast dank je wel

carina

Start de internet explorer.
Als je dat de eerste keer doet nadat je windows hebt geinstalleerd dan komt er een wizard die je helpt om je internetverbinding goed in te stellen.
Als die wizard niet komt dan moet je naar menu extra, Internet-opties, tab verbindingen.
Daar druk je op de knop Instellingen, dan wordt de wizard gestart.

De belangrijkste keuzes:
- Verbinding met internet maken
- Handmatig verbinding instellen
- Verbinding met permanente breedbandverbinding

dank je wel voor het vlugge antwoord, maar moet ik niet eerst de instellingen enz goed zetten ?

Geplaatst door Carina1
dank je wel voor het vlugge antwoord, maar moet ik niet eerst de instellingen enz goed zetten ?

Je hebt helemaal gelijk.Je moet eerst die chello cd ik gellof dat het starter heet weer draaien eerder zal het niet gaan.

hoi allemaal
dank je wel voor de reactie, maar ik geloof dat ik eerst een ander probleem moet oplossen, ik heb mijn pc denk ik niet goed geformateerd en nu kan ik niet veel meer, er staan nog steeds 2 windows xp op en ik krijg ze er niet af, als ik naar dos ga en format c intyp dan zegt hij dat dat niet gaat omdat er een ander programma draait, dan vraagt hij of ik dat wil sluiten zeg ja en zegt dan weer dat het niet gaat.

wie weet er raad?
of sta ik hier nu helemaal verkeerd en moet ik mijn probleem in een andere groep zetten.
mocht dat dan zo zijn zie dit dan niet als opzet.

gr carina

Ach in welke sectie het moet staan zien wel.

Wat heb je precies gedaan ? Warom heb je XP er 2 keer op staan ? Enig idee ?

hoi daisy

tja wat heb ik gedaan ......als ik dat eens wist. ben gisteren avond nog lange tijd aan het zoeken geweest en ik denk dat er toch maar eentje op staat ook gezien de reacties die ik op andere sites kreeg.
maar wat ik fout doe is dat ik xp net zo wil formateren als win 98 en dat schijnt niet te gaan maar hoe het wel moet weet ik niet.
Ik kom er niet uit.

aardappels schillen gaat me beter af

als je het antwoord weet of tips heb heel heel graag

gr carina

Ik neem aan dat je de installatie cd van xp hebt ?

Leg die in je cdrom speler en geef enter in het welkomscherm.Daarna F8 om de licentievoorwaarden te accepteren en dan moet je even wachten tot je huidige systeem erkent wordt.

Vervolgens kun je kiezen voor gewone of verkorte installatie.

Kies dan gewoon maar dat duurt een hele tijd want er
wordt controle gedaan op bad sectors.

ik heb alles er opnieuw opgezet en een nieuwe router gekocht
alles werkt weer perfect
dank je wel allemaal voor de reacties

fijn dat je na bijna drie jaar nog aan dit bericht dacht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan