Internet via telefoonaansluiting?

Status
Niet open voor verdere reacties.

grumbkow

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2007
Hallo!

Ik heb op de kamer naast mij een kastje op de muur waar een telefoon in zat. De ethernet kabel past hier ook in maar natuurlijk geeft hij dan geen internet.

Ik vroeg mij af of er een mogelijkheid was dit toch voor elkaar te krijgen weet ik het met een koppelstukje of iets dergelijks?

groeten,
Grumbkow

Ga naar een bouwmarkt en koop een in- of opbouwwandcontactdoos voor een LAN aansluiting, wel goed de bedrading aansluiten ! Ik heb die van mij destijds bij Hornbach gekocht, maar de Gamma heeft ze nu ook.

Laatst bewerkt:
Je moet daar wel een signaal op krijgen hé. 't Is niet omdat er iets in het gaatje past dat het daarom ook werkt...

De telefoon werkt daarop.
Daarom probeer ik een manier te zoeken er ook internet uit te krijgen. de telefoons zijn toch allang weg en t zou veel sneller en makkelijker kunnen zijn dan complete kabels leggen?

Via een modem moet het wel lukken, maar gewoon 2 draadjes aan uw pc aansluiten zal niet lukken.

Pft. bedankt voor uw reacties, Denk dat ik maar mn zwager nog 1 keer lief aan kijk en hoop dat hij het allemaal voor me wil fixen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan