Internet vliegt eraf zodra game wil spelen, zit achter een router

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gammo

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2006
Heey

het is heel vaag maar ik heb sinds vandaag een router geinstalleerd,
en elke keer als ik battlefield 2 online wil spelen, dan vliegt mijn hele internet eraf
dus dan is het de computer afsluiten, opnieuw opstarten, etc... en zo gaat het door
ik gebruik Windows XP Pro met een linksys WRT54GC router. gewoon via kabels
dus niet wireless. mijn provider is chello, moet ik iets in de router zelf veranderen of dergelijke
zodat mijn internet er NIET steeds afvliegt??
ligt het aan BF2 of aan iets anders??

Erwin :thumb:

He,

Ik hoop dat je er wat aan hebt, ik heb n.m. niet veel verstand van dit soort dingen.
:
Het staat bekend dat chello het niet prettig als de abbonee gebruik maakt van een router (zelf ook chello met router gehad), dit heeft te maken met de indentiteit ( IP-adres en MAC-adres geloof ik) van de computer die je opgegeven hebt.

Een router moet je zien als een aparte "computer" met een eigen IP-adres en MAC-adres), waardoor chello "zegt"dat deze computer niet tussen de abbonnees zit.

kijk ff op de onderstaande link, misschien heb je hier wat aan. ik heb een keer een ruim uur aan de tel gezeten met chello met dit probleem.

Het is me gelukt, vraag me niet hoe, ben er ook een hele tijd druk me geweest. (2dagen daarna ben ik gaan samenwonen en chello niet meegenomen :o )

http://vragen.chello.nl/chellonl/su...=504&sFilA=Onderdeel&sFilB=&sFilC=&KEY=router

of kijk hier ff tussen:
http://www.chelloo.com/index.php?option=com_content&task=view&id=65&Itemid=30

Laat ff weten of het gelukt is

veel suc6

Laatst bewerkt:
Heey,

dat heb ik dus al verscheidende keren gedaan en dan nog vliegt internet er af als ik online gamen wil, ik vind het hoogstens irritant. maar ja, jij denkt er vast hetzelfde over als mij.
ik vind chello maar niks, maar goed.

toch bedankt :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan