Internet websites

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jesse7400

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2009
Hallo,

Ik heb een raar en zeer irritant probleem:
Als ik bijvoorbeeld aan het Msnen of Gamen ofzo bent Start opeens zo`n webiste met van die Ringtones enzo en van die aanbiedingen maar hoe kan ik er voor zorgen dat ik die niet meer krijg ? want het word heel irritant.

En de website blokeren werkt niet want het zijn meerdere websites waar ik last van hebt.

Alvast bedankt,

MVG Jesse,

Je pc eens grondig door scannen :)
Duidelijk spyware of virusje

Kijk in de menubalk van Internet Explorer bij:
Extra -> Pop-upblokkering -> Instellingen voor pop-upblokkeringen
Hier kun je allerlei dingen instellen om pop-ups te blokkeren.

Jah maar zulke dingen zijn niet standaard, zit toch iets op zijn pc wat er niet hoord ;)

Applefaq ik heb je raad opgevolgd en heb meerdere antivirussen erdoorheen gehaald met succes er zijn Trojan horses gevonden. Maar nu heb ik een groter probleem 1 van die virussen zat in mijn System32 map en nou als ik me laptop opstart krijg ik een waarschuwing dat ie niet compleet is en onderaan staat Toegang Geweigerd is dat goed of slecht ?

Windows xp cd er in en dan vervolgens " Repair "

[smallimg]http://www.windowsnetworking.com/img/gif_wxp/rcons00.gif[/smallimg]

Ik heb Windows Vista Proffesional dus dat zal niet helpen en Ik heb nog steeds last van die Websites in geschiedenis blijkt :(

MVG Jesse

En hoe zit het met die websites in geschiedenis kan ik daar ook wat aan doen ??? want ik heb het alleen met Internet Explorer niet met FireFox.

Weet jij het ??

MVG Jesse
En ook een fijne vakantie allemaal.

Open internet explorder > Dan extra of tools > internet opties > Delete /Delete all ;)

K Bedankt alles werkt nu zo goed als maar nog 1 vraagje:
Kan ik in plaats van cd erdoorheen halen ook gewoon via mijn laptop die system map repairen ??

MVG Jesse

Fijne vakantie allemaal:D

Misschien windows cd/dvd erin onder windows en dan repiar :rolleyes:

Ok bedankt Me laptop is weer helemaal gefixt en als jullie het niet erg vinden vraag ik of ze deze forum willen sluiten :P

Fijne Vakantie allemaal

MVG jesse

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan