internet werkt niet op laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

sweetlady1991

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2009
Berichten
31
Hallo ....

Ik heb een vraagje ...
Ik heb 2 laptops thuis `1 van mij en 1 van me moeder ...
Nu was ik vandaag aan het schoonmaken en doen heb ik even die kabels enzo van het internet en de router enzo los gehaald.
Ik heb alles weer netjes aangesloten en op mijn laptop werkt me internet prima..
Op de laptop van mijn moeder is er geen internet verbinding te krijgen ....
Ik kom er echt niet uit weet iemand misschien een oplossing??

m.v.g

patricia
 
Wil je de laptops bedraad of draadloos aansluiten? Herstart eens de router (voeding weghalen, 1 minuut wachten of langer, voeding weer aansluiten.
 
jaa dat heb ik vanmiddag ook al een paar keer gedaan maar het gekke is het is gewoon draadloos maar mijn internet op me laptop doet het wel maar die van me ma niet ..... heb me router en modem al gereset en alles al geprobeerd ...
Als ik het probleem wil oplossen op de laptop kan die ook geen fout vinden alleen blijf dat gele 3 hoek te zien met die ! bij me inter icoontje
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Probeer eerst of de laptop wel bedraad internet heeft. Indien wel, dan haal je het netwerkkabel weer weg en je herstart de laptop. Dan kan je draadloos proberen nieuwe netwerken te vinden en opnieuw te verbinden. Je moet dan vermoedelijk opnieuw de netwerksleutel intikken.
 
Dat werkt ook niet.... pff wat een drama...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Test het netwerkkabel even met je ander laptop of het kabel goed is. De volgorde van herstellen is: eerst bedraad internet, dan draadloos. Voer eens een uitgebreide schijfcontrole met alle opties door.
 
die kabel is prima want daar heb ik ook altijd internet mee via mijn computer die in me kamer staat.... moet ik een schrijf controle op die laptop uitvoeren waar het internet het niet van doet??
 
Laatst bewerkt door een moderator:
heb zitten zoeken waar kan ik dat doen??
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Onnodige quotes verwijderd.Bij een directe reactie gebruik knop: Reageer op vraag of Snel reageren.
 
Je klikt op mijn computer, kiest vervolgens de harde schijf, en dan rechter muis klik. Schijfcontrole is volgens mij onder de tweede tab van links. Beide opties aanvinken. Computer opnieuw opstarten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan