Remy
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 20 nov 2001
- Berichten
- 2.402
Ik heb even een vraagje over de werkwijze van Orange en of dit normaal is?
Heb bij een kennis daarnet geprobeerd om internet aan de gang te krijgen met
zijn nieuwe Orange abbo. Alle lampjes op het adsl modem brandde, maar kreeg
echter geen verbinding. In de Speedtouch modem verschillende zaken proberen
te wijzigen, alle kabels gechecked en de netwerkkaart.
Nu blijkt na een telefoontje met Orange dat er al wel een internet verbinding aanwezig
is op het adres, alleen zijn ze vergeten om een IP adres toe te kennen...:shocked:
Ik vind dit behoorlijk slordig van Orange, dat ze wel al zeggen internet te leveren, maar
dat de klant er nog geen gebruik van kan maken omdat deze nog geen IP heeft!
Lijkt mij, dat dit toch direct aangemaakt wordt bij een nieuwe klant? Is dit normaal of
heeft iemand hier al ervaring mee hoe dit in elkaar steekt?
Groeten,
Remy
Heb bij een kennis daarnet geprobeerd om internet aan de gang te krijgen met
zijn nieuwe Orange abbo. Alle lampjes op het adsl modem brandde, maar kreeg
echter geen verbinding. In de Speedtouch modem verschillende zaken proberen
te wijzigen, alle kabels gechecked en de netwerkkaart.
Nu blijkt na een telefoontje met Orange dat er al wel een internet verbinding aanwezig
is op het adres, alleen zijn ze vergeten om een IP adres toe te kennen...:shocked:
Ik vind dit behoorlijk slordig van Orange, dat ze wel al zeggen internet te leveren, maar
dat de klant er nog geen gebruik van kan maken omdat deze nog geen IP heeft!
Lijkt mij, dat dit toch direct aangemaakt wordt bij een nieuwe klant? Is dit normaal of
heeft iemand hier al ervaring mee hoe dit in elkaar steekt?
Groeten,
Remy