Internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

toetie froetie

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2007
Wie kan me wat uitleggen over wireless lan usb adapter??
heb je daarvoor internet thuis nodig(op een ander computer bijvoorbeeld) of zit er internet op die stick??
hoe werkt het?
waar kan je het kopen en hoeveel kost het??:confused:

Laatst bewerkt:
De meeste ervan zijn aansluiten en direct kunnen gebruiken (plug-and-play) en anders de driver ervan installeren. Zijn als '1 blokje' of als een USB aansluiting met een klein kabeltje naar een 'blokje'.
Persoonlijk (ik heb een Eminent apparaat van dat soort) geef ik de voorkeur aan USB aansluiting met klein kabeltje naar 'blokje', dit vanwege risico dat de USB aansluiting kapot gaat als een '1 blokje' wordt gebruik en er tegen gestoten wordt e.d.

Voorbeelden zijn:
deze of deze (Gigabit snelheid). Iets goedkoper, is een Fast ethernet variant (dus tot 100 Mbit/s): deze, deze, deze of deze

EDIT: Ik zie zojuist dat het hier over draadloos internet gaat, niet om bedraad internet.

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Je zult internet thuis moeten hebben en tevens een modem of router die draadloos is.

Op je hele vraag. Zonder internet of zonder een apparaat dat wireless uitzend heb je er niks aan.

oke.. ik heb thuis wel internet.. maar mijn vader heeft die beveiligd(ik heb geen code ervan).. Ik heb een laptop waar ik dus op internet wil maar daar mag mijn vader niks van weten... wat kan ik doen zodat ik wel op internet kan zonder dat mijn vader dat weet?!?

Zonder code kom je niet zo ver.

Wij kunnen hier niks aan veranderen.

Ik heb wel deze thuis
200882994943813.gif
.. maar aangezien ik dit voor mijn mini laptop wil gebruiken(waar geen disk driver in zit) kan ik de installatie niet voltooien omdat je dat met een cdtje moet doen.. weet jij misschien waar ik de installatie kan downloaden??:confused:

Kingnet.. wireless G Adapter.. Model: KN-W520U

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan