internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

aquiuno

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2009
Hey,
Ik heb een probleem alle mijn zus heeft een probleem. Zij geraakt niet op internet. Wel kan zij op msn. Het probleem zit bij de snlekoppeling op het buraeublad en het menu start. Als zij erop klikt opent het niet en het doet ook niets. Het systeem dat zij gebruikt is vista. Ook zijn we met drie op dezelfde router aangesloten en bij ons werkt alles normaal allen bij haar niet.
Wie kan er helpen alvast bedankt voor de hulp.

miss chien een virus / spyware??

Heeft ze nog niet gedaan. Ze gaat dat morgen doen als het helpt laat ik het zeker weten. en als het niet helpt ook.

MSN is toch ook internet!

Ja daar heb je goeie punt. kwas ff snel met het antwoorden euh... ja als msn het doet heeft ze internet. waarschijnlijk is het een firewall die tegenhoudt of ja die virus/spy. maar kdenk zelf een firewall.

ooh sorry kdacht dat je wist wat te doen :P.
euhm... ja check of er firewalls aanstaan en schakel deze eventueel uit en probeer dan weer verbinding te maken. kijk naar firewall applicaties zoals zonealarm of comodo. kweet niet wat je hebt. en check ook in je configuratiescherm naar beveiligingcentrum en zet daar eventueel de windows firewall uit.

wat je ook ff erbij kan doen als extra is pingen.
Mocht je niet weten wat pingen is. euhm.. dat is het sturen van pakketjes om te kijke of ze aan de andere kant aankomen. pingen doe je als volgt.
start > uitvoeren > hier tik je het volgende in cmd
je krijgt dan een msprompt scherm en hier tik je dan in bijv.

ping google.nl
Vervolgens druk je op enter en zie je als het goed is zoiets.

Code:
Pingen naar google.nl [74.125.77.104] met 32 byte gegevens:

Antwoord van 74.125.77.104: bytes=32 tijd=2751 ms TTL=54
Antwoord van 74.125.77.104: bytes=32 tijd=44 ms TTL=54
Antwoord van 74.125.77.104: bytes=32 tijd=236 ms TTL=54
Antwoord van 74.125.77.104: bytes=32 tijd=30 ms TTL=54

Ping-statistieken voor 74.125.77.104:
    Pakketten: verzonden = 4, ontvangen = 4, verloren = 0
    (0% verlies).De gemiddelde tijd voor het uitvoeren van één bewerking in mill
iseconden:
    Minimum = 30ms, Maximum = 2751ms, Gemiddelde = 765ms

veel succes bij het fixen. ;)

Als MSN het doet maar de Internet browser snelkoppelingen doet gewoon helemaal niets denk ik eerder dat de snelkoppelingen dood zijn.

Probeer eens een andere browser te installeren of desnoods naar de installatiemap te gaan van de internet browser en hem vanaf daar op te starten.

Graag zou ik ook horen om welke browser het gaat aangezien dit erg van belang kan zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan