internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

mvisser3

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2007
Berichten
30
ik ben in het bezit van een Packerd bell Ixtreme duo 7001 na problemen met het bios zie oude melding kan ik geen verbinding krijgen met internet, het betref een onboard netwerkkaart.

heb een nieuwe losse netwerkkaart er in gestoken en geïnstalleerd maar wat we ook doen geen internet.

heb andere pc op de kabel aangesloten en dan werk het perfect dus het probleem zit hen in de packerdbell

wie weet raad.

gr meindert
 
ik ben in het bezit van een Packerd bell Ixtreme duo 7001 na problemen met het bios zie oude melding kan ik geen verbinding krijgen met internet, het betref een onboard netwerkkaart.

heb een nieuwe losse netwerkkaart er in gestoken en geïnstalleerd maar wat we ook doen geen internet.

heb andere pc op de kabel aangesloten en dan werk het perfect dus het probleem zit hen in de packerdbell

wie weet raad.

gr meindert

oude melding?? :S.
deze computer > rec htermuisknop > beheren > apparaatbeheer >> onboard uitschakelen > nieuwe inschakelen > nieuwste drivers installeren >> lopnieuw starten

Eventueel instellingen wijzigen zoals tcp/ip
ipadress
netwerkgate
subnetmask
of dhcp weet niet hoe je je netwerk heb ingesteld ;).

Byee VRC
 
netwerk kaard

heb er een losse kaard in gestoken de onboard uitgeschakeld maar het probleem blijft ook als ik je raad opvolgt staat hij constant te vermelden netwerk kabel niet aangesloten
 
heb er een losse kaard in gestoken de onboard uitgeschakeld maar het probleem blijft ook als ik je raad opvolgt staat hij constant te vermelden netwerk kabel niet aangesloten

de vraag is dan weer is deze kaat goed werkend?
probeer anders die van de werkende machine eruit te pluggen en deze te zetten in je pc waar die het niet doet en kijke wat er gebeurd ;)

Byee VRC
 
reeds een werkende kaart als een nieuwe kaart er in gestoken maar het probleem blijft

gr meindert
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan