Internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

fokje

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2002
Berichten
254
Wie kan mij helpen met het volgende, Ik krijg steeds als ik verander van 'n pagina de melding,
op deze pagina bevinden zich zowel beveiligde als onbeveiligde items. Wilt u de onbeveiligde items weergeven. Ja Nee Meer informatie.
Hoe kan ik er voor zorgen dat ik deze melding niet meer krijg.
Ik gebruik Vista

Alvast bedankt, Fokje
 
Wat gebruik je als virusscanner? Ik denk eerder dat dit een melding van de virusscanner zelf is. Welke internet browser gebruik je?
 
Ik gebruik Norton 360 en Windows Internet Explorer
 
Okee en is het een melding van je windows zelf of van norton?
 
Windows zelf, Er staat op de balk Beveiligingsinformatie.
 
Okee, staat er toevallig een knop van Opties of Eigenschappen in die balk?
 
Zou je misschien een printscreen hiervan kunnen maken en deze hier plaatsen?
 
Hoe werkt dat, ik heb het nl al geprobeerd maar wat ik zie is http://
 
je maakt een printscreen, dat doe je met het knopje prt sc. Vervolgens ga je naar (word) en daar rechtermuisknop en vervolgens plakken. Dan sla je deze op en voeg je een bestand toe aan dit bericht.
 
» Start Internet Explorer
» Klik in het menu van IE op Extra en selecteer Internetopties
» Klik op het tabblad Beveiliging en klik onderaan op de knop Aangepast niveau…
» In de lijst met Instellingen die nu wordt weergegeven, scroll je een stuk naar beneden tot je de tekst Gemengde inhoud weergeven ziet staan (zie ook screenshot hieronder)
» Selecteer daar het vakje Inschakelen en klik onderaan op de OK-knop
» Klik tenslotte op Ja in het venster dat verschijnt om de instellingen op te slaan


De beveiligingswaarschuwing over gemengde inhoud zal in het vervolg niet meer getoond worden.
 
En gefelicteerd trouwens, de foto is perfect doorgekomen! ;) hoop dat mijn vorige bericht oplossing zal bieden ;)
 
Hay DennisIT
Het is voor elkaar.
Weet jij wat Google chrome is. Dit krijg ik te zien als ik op Hyves kijk.
Kan ik dit zonder problemen inst.
 
Dat is een browser net als internet explorer, zeker een snelle browser, ik zou zeggen. Download het, probeer het uit en kijk of het wat voor je is! ;)
 
Oké ik zal het proberen, maar als ik het niks vind hoe zet ik dan die oude weer terug.
 
de oude heb je altijd nog ;)

Wil je toch Google Chrome verwijderen dan ga je naar configuratiescherm > Programma's en onderdelen > Een programma verwijderen > Google Chrome (in de lijst selecteren) > Verwijderen. ;)
 
Oké ik ga het proberen.
DennisIT heel hartelijk bedankt.
Ik zal 'm gelijk op vraag opgelost zetten.
Gr Fokje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan