Internetabonnement voor mobiele telefoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kevin Knops

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2009
Berichten
22
Hallo

Sinds kort heb ik de Htc Touch Diamond 2. Ik moet bij elke keer kijken bij internet of ik op wifi zit, want ik heb prepaid. Dus lijkt het mij handig om ook online te kunnen buiten die plaaten. Dus ik zoek een abonnement. Ik heb er nu een aantal gezien met bijvoorbeeld:
Eindeloos internet
100 Sms'jes
100 belminuten
voor 10,- p/m.

Nou is mijn vraag: Blijft die 10 euro echt voor altijd 10 euro, of is het zo dat hij na een jaar omspringt naar bijvoorbeeld 15 euro?

Als iemand mij antwoord kan geven dan zou dat :thumb: zijn.

Gr Kevin
 
welke prepaid aanbieder heb je...
t-mobile heeft web en walk voor 10 euro per maand....
zelf gebruik ik blox van vodafone.
 
Beste Kevin, dat staat toch bij / in de advertentie van die aanbieder?
 
Nou heb ik Orange / T-mobile, maar ook Rabomobiel. (Dus 2 nummers)
Het maakt me eigenlijk niets uit welke provider het gaat worden, ik wil graag het goedkoopst mogelijk uitzijn met bovengenoemde kenmerken.

Kevin
 
welke prepaid aanbieder heb je...
t-mobile heeft web en walk voor 10 euro per maand....
zelf gebruik ik blox van vodafone.

Wat houdt Web en Walk in? Is het dat je echt onbeperkt kunt internetten, en zitten er ook nog belminuten en sms'jes bij? Zo ja hoeveel?

Heb nu namelijk T-mobile prepaid..
 
Ik herhaal een eerdere uitspraak. Dat staat állemaal in de advertentie, da's m.i. een heel klein beetje zinloos om op een forum als de Helpmij te vragen. De advertentie goed lezen geeft antwoord op al je vragen.

Web en Walk betekent niets meer of minder dan internetten middels je mobiel.
 
Laatst bewerkt:
T-Mobile heeft het slechtste bereik in NL
KPN is het duurste in NL (praat ik wel over business)

Vodafone is tussen die twee in dus ik zou voor Vodafone kiezen.

Ik zelf heb T-Mobile omdat die de enige aanbieder was met abbo + iPhone 3gs maar ik heb er echt spijt van.. En hun klantenservice is ook vreselijk :(
 
Volgens mij is mijn vraag bijna opgelost. Ik ga vandaag s de stad in, en dan vraag ik gewoon bij vodafone, kpn, t-mobile, Hi, Telfort enz..

Maar toch allemaal bedankt voor de reacties!

Groetjes Kevin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan