Internetbankieren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martha Posthumus

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2000
Berichten
475
Hallo,

Sinds kort gaat het internetbankieren niet zo goed,
de boel blijft namelijk vastzitten.
Heb al via de helpdesk hulp gezocht en hun aanwijzingen gevolgd, maar het helpt niets.
Norton uitzetten, tijdelijke intenetbestanden verwijdert, proxyserver uitgezet.

Wie weet raad?

Groetjes Martha
 
Welk bankieren doe je? Rabo internetbankieren?

Ik heb nl rabo telebankieren, en ik moet de popupscanner uitzetten. Anders blijf ik een leeg wit vlak houden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welke Bank? Rabo ?dan hangt het ervan af welke internet explorer je hebt,heb je versie 6 dan rabobank in beveiligde zones zetten.
 
Ligt eraan welke je hebt. Ik klik in mijn taakbalk rechts op het icoon van de popupscanner, en dan haal ik het vinkje voor enabled weg (tijdelijk). Als ik dan klaar ben schakel ik hem weer in. En zonealarm kan ook in de weg zitten.
 
O dat bedoel je, ik ben nog niet wakker.
Ik heb geen popupscanner, alleen Norton en die heb ik ook al uit gezet.
Heb ook geen zonealarm.
Wel gebruik ik Kazaa, dat zou natuurlijk ook kunnen tegen werken.
Maar meestal als ik ga bankieren dan zet ik alles uit.

Martha
 
Weet niemand hier een oplossing voor?
Misschien moet ik alles even opnieuw installeren.
Bedankt voor de adviezen

Groetjes Martha
 
Martha Posthumus,

Verwijder het internet bankieren van je computer en installeer het opnieuw.
Lukt dat niet, verwijder dan je Norton firewall even tijdelijk van jouw computer en kijk hoe het dan is.

Installeer je norton firewall daarna opnieuw.
 
Ik zal alles opnieuw installeren, maar volgens mij heb ik Norton firewall niet, wel Norton AntiVirus Professional Edition.
Deze zal ik dan uitzetten als ik ga installeren.
Dank je voor de tip.

Groetjes Martha
 
Geplaatst door Martha Posthumus
Ik zal alles opnieuw installeren, maar volgens mij heb ik Norton firewall niet, wel Norton AntiVirus Professional Edition.
Deze zal ik dan uitzetten als ik ga installeren.
Dank je voor de tip.

Groetjes Martha

Het hoeft niet perse een Norton firewall te zijn, maar ik bedoel een firewall in het algemeen.
 
Heb geen firewall erop staan.
Maar heb online banking opnieuw geinstalleerd,
maar het heeft niet geholpen.
Ik denk dat ik over een poosje de C-schijf maar ga formatteren en dan alles weer opneuw erop zet.

Groetjes martha
 
Hoi Saldos,

Ik ben zaterdag van plan om IE6 te downloaden en te installeren en dan hopen dat het over is.
Bedankt voor je tips

Groetjes Martha
 
Hallo Sandos,

Ben zaterdag flink lang bezig geweest om alles via Windows Update te downloaden. Het bleek dat ik IE6 wel had. Toch maar opnieuw gedownload.
En ja hoor Fortis werkt weer.
Heb nu weer andere gebreken (blauwe schermen).
Maar dat is niet zo erg.

Nogmaals bedankt
Martha
 
Ok, het lag dus toch aan internet explorer.
In die link die ik je had gepost stond dit inderdaad:

"Dit probleem kan zich voordoen met Microsoft Internet Explorer 5 en 5.5 Service Pack 1. Op de site van Microsoft kunt u een update ophalen die dit probleem verhelpt. U dient uw browser te upgraden naar de versie 6.x, 5.5 Service Pack 2 of 5.0 Service Pack 2. Kies hiervoor in de Microsoft Internet Explorer voor 'tools/extra' en ga naar 'windows update'. Download en installeer de voor u relevante update."

Blij dat het opgelost is :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan