Internetconnectie ineens weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Deenik

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2007
Beste mensen,

Ik zit gisteren gewoon op mij pc te werken, zoals altijd. Alles gaat prima. Gewoon netjes afgesloten, geen rare dingen gedaan, geen wijzigingen aangebracht. Ik start zojuist mijn pc op en er is geen internetconnectie meer zegt ie. Maar er is niets mis met het internet, want het werkt wel wanneer ik de kabel in m'n laptop heb zitten zoals nu (internet met kabels, geen draadloos). Het probleem moet dus in mn pc zitten. Ik heb geen wijzigingen aangebracht in mijn firewall of wat dan ook. Niets raars gedaan gisteren. Vond van gisteravond voor het afsluiten in de logboeken van systeembeheer wel foutmeldingen. Die heb ik bijgevoegd in de bijlage. Die geven allemaal dingen aan met veranderingen in IP-adres enz. Daar heb ik niet zo'n verstand van.

Ik hoop dat iemand me daarmee kan helpen..
Ik heb systeemherstel al uitgevoerd maar dat helpt niet.

Bijlagen

welk besturings systeem heb

indien je vista heb chek even of vista misschien automatisch je internet heeft uitgeschakeld bij

netwerkverbinging en dan netwerkverbindingen beheren

bij xp heb je het misschien zelf per ongeluk uitgezet

heb je al wel op de link geclickt die in de foutmelding staat ( met klikken bedoel ik op andere pc uiteraard)

mvg bas

Laatst bewerkt:
Ik heb XP. Ik heb die link wel overgetypt maar dan kom je op een algemene pagina van mircosoft. Want hij stuurt volgens mij normaal de gegevens van de fout automatisch mee als je op die link klikt.. maar dat kan dus niet zonder internet..

Als de kabel erin zit, zie ik wel dat hij verbonden is met die LAN-verbinding, in 'netwerkverbindingen'. Dan verschijnt er ook een internetverbindig waar bij staat dat ie uitgeschakeld is. Als ik die in wil schakelen zegt ie eerst 'bezig met verbinden' en vervolgens 'verbining verbroken'.

Uit de foutmeldingen maak ik op dat mijn computer automatisch een nieuw ip-adres en netwerkadres heeft geconfigureerd? Ik word er niet echt wijs uit...

Laatst bewerkt:
mmm lastige vraag ik zou eht eigelijk ook neit weten misschein even een helpdesk bellen

Het is opgelost. Netwerkkaart was geflipt. Stuurprogramma's opnieuw geïnstalleerd. Bedankt voor de moeite!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan