internetexplorer verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

CSmits

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2005
Zou het kwaad kunnen Internet Explorer te verwijderen via Revo uninstaller, of is er dan helemaal geen mogelijkheid meer om het internet te gebruiken?
Sommige programma's willen de Explorer gebruiken, maar ik wil via de Firefox werken!
CSmits.

Internet Explorer is maar 2,5MB lijkt me vrij zinloos om dat te verwijderen.

Gewoon Firefox instellen als standaard browser, dan kan IE altijd nog gebruikt worden als back-up als Firefox niet werkt. (Lijkt mij het slimst.)

Internet Explorer zou ik zeker niet verwijderen van je windows-systeem, het zou ook niet zo makkelijk gaan.
Allerlei onderdelen van Windows maken namelijk gebruik van de functies van Internet Explorer. Je kunt natuurlijk Internet Explorer vervangen door een andere standaard browser, zoals Firefox.

En als je Windows Update wil draaien, gebruikt hij ook IE. Via Firefox gaat dat niet. Althans niet bij mij.

bij firefox kun je een ieplugin installeren, zodat hij in de explorermodus kan draaien. Zo installeer ik mijn updates.

het is alleen zo jammer, dat sommige programma's zelfstandig internetexplorer starten voor info of updates, terwijl firefox als browser is ingesteld. Wat altijd weer rotzooi oplevert.

Tja...IE heeft soms moeite om rechten af te staan. :)

Het ging mij vooral hierom: mijn bankprogramma kan alleen gegevens importeren via internet explorer; als ik deze kan uitschakelen, zal het wel via firefox moeten. Maar ik brgrijp dat dit niet kan en moet dus wachten op windows7.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan