InternetExplorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Helpmijtoch

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2008
Berichten
620
Mijn InternetExplorer sluit steeds af. bij veel tabbladen of zware site's

Waar kan dit aan liggen?

Ik heb hetvolgende al geprobeerd:

- Internet explorer opnieuw ingesteld (standaard instellingen)
- Driver opnieuw gedownload
- Router gereset.

De probleemoplossing zegt dat het aan Proxy of Firewall licht. Firewall heb ik uit. Proxy heb ik ook weer gewoon op standaard, soms gebruik ik UltraSurf als proxy. Is er een mogelijkheid om alles te resetten?

Wie helpt
 
welke windows heb je, en welke versie van ie, meer informatie, of stuur een screen van je ie ofzo.
 
welke windows heb je, en welke versie van ie, meer informatie, of stuur een screen van je ie ofzo.

dank voor reactie

XP prof.
IE explorer 8.0 en/of 7.0 beiden hetzelfdeprobleem.

screens is niet nodig denk ik. iedereen kent het probleem. het schermpje: fout opgetreden "niet verzenden" of "wel verzenden"
 
dank voor reactie

XP prof.
IE explorer 8.0 en/of 7.0 beiden hetzelfdeprobleem.

screens is niet nodig denk ik. iedereen kent het probleem. het schermpje: fout opgetreden "niet verzenden" of "wel verzenden"

Ik raad je in ieder geval af ie 8 te gebruiken voor de officiele versie er is.
Verder zou ik het rapport verzenden, dat als eerste - maar dit had je waarschijnlijk al 100 keer gedaan -. Dan zou ik is gaan kijken voor een andere browser. Waarom zou je dan niet eens kijken voor Mozilla Firefox, wat heb je te verliezen?

Op 17 juni 2008 werd versie 3.0 gelanceerd, wat gepaard ging met een poging om in het Guinness Book of Records te komen met het "meeste aantal downloads in een dag". Wereldwijd waren er zo'n 8 miljoen downloads in de eerste 24 uur. Firefox 3 heeft een aantal nieuwe functies. Ook het geheugengebruik van Firefox is teruggebracht. De snelheid van Firefox 3 is ongeveer 9 maal zo groot als die van IE 7 en 2-4 maal zo snel als Firefox 2. Het geheugengebruik is 2 maal zo klein als dat van Firefox 2 en 4.7 maal zo klein als dat van IE7.

De snelheid van Firefox 3 is ongeveer 9 keer zo groot als die van IE 7 en het geheugengebruik is dus 2 keer zo klein als dat van IE 7

Download Pagina.

Je kan ook eens kijken naar andere browsers als Google Chrome enzo.
 
Laatst bewerkt:
Ik raad je in ieder geval af ie 8 te gebruiken voor de officiele versie er is.
Verder zou ik het rapport verzenden, dat als eerste - maar dit had je waarschijnlijk al 100 keer gedaan -. Dan zou ik is gaan kijken voor een andere browser. Waarom zou je dan niet eens kijken voor Mozilla Firefox, wat heb je te verliezen?



De snelheid van Firefox 3 is ongeveer 9 keer zo groot als die van IE 7 en het geheugengebruik is dus 2 keer zo klein als dat van IE 7

Download Pagina.

Je kan ook eens kijken naar andere browsers als Google Chrome enzo.

dankje. alleen met WindowsLiveMessenger kan ik ook niet online komen, ook een proxymelding. terwijl ik wel gewoon verbinding heb, want ik kan ook gewoon multiplayer gamen.

Waar kan dit aan liggen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan