Internetgames

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wim1960

Meubilair
Lid geworden
25 dec 2001
ik heb sinds vanmiddag problemen met spellen die internet op kunnen via gamespy (denken we) want als we proberen om spellen in beeld te krijgen bij bijv. vietcong vindt hij niets. als we het bij midnight club proberen werkt het wel.

??? ik snap het niet meer ???

Vanuit het spel werkt het niet. Daarom zijn we via gamespy gaan zoeken.

Ik sanp je vraag niet. Als je bv. in IGI2 een multiplayer game wilt, krijg je na enige tijd de melding dat er iets niet goed is met de internet verbinding. Gisteren werkte alles nog. Het enige dat er is veranderd is een update van Windows media player.

Elke game draait op een eigen masterserver. Als die kuren heeft, draait het spel online dus niet of slecht.

Heb je een firewall?

Ja NIS 2002, uitzetten helpt niet. Ook op een PC die indirect verbinding maakt (en zelf geen firewall heeft) werkt het niet. Het gaat om de spellen Vietcong, IGI2 en MOHAA. Toevallig zijn dat allemaal spelln die ook via gamespy te spelen zijn, vandaar dat we daar zijn gaan zoeken. Misschien niet terecht.

Dus samengevat:

Je hebt de volgende spellen die je online wilt spelen:
Vietcong, IGI2 en MOHAA

Je hebt eerst in de games zelf geprobeerd te zoeken naar een leuke server. Maar dat wou niet.

Toen ben je gaan kijken via Gamespy, maar dat werkt ook niet.

Dat is dus et probleem?

Ja klopt helemaal. Hij vindt geen enkele server. Gisteren werkte alees bij alledrie de spellen perfect.

Vanmorgen werkt alles weer. Zonder dat ik iets heb aangepast. Waarschijnlijk toch een paar servers down?????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan