Internetgeluid doet het niet!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

boja14

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2008
Berichten
33
Hoi allemaal.. Ik heb deze vraag al eerder gesteld maar.. haast niemand reageerde.
Mijn probleem is dat ik geen geluid op de internet browser heb, sites zoals : youtube, msn video, spelletjes sites, en andere sites waar geluid op voorkomt. Verder doet het geluid op de computer wel, zoals muziek die ik afspeel met windows media player.. Ik vind het wel vervelend want ik kijk best veel op youtube, en zonder geluid is er niks meer aan! Dus alstublieft, iemand.. Help me. En nee, het ligt niet aan de volume mixer, want niks staat op mute. En als ik op youtube ben dan staat youtube ook niet bij de volumemixer. Ik heb windows vista... Maar alsjeblieft, kan iemand me helpen? Ik heb niet zoveel verstand van computers dus...

Help!

Groeten, Deborah.
 
codecpack downloaden.

codecs downloaden...

neem bijvoorbeeld de klite codecpack 4.0 of vista codecpack, gratis via meneertje google te verkrijgen. Typ in bij google klite codecpack en je krijgt je link.

Anders drivers updaten, helpt ook.
ga naar de website van de fabrikant bijvoorbeeld audiotec etcetera. Dan kijken of er een update beschikbaar is, of een autoupdater.
 
Laatst bewerkt:
Hi,

Werkt het --uitsluitend-- niet bij browsers?
Heb je de drivers al eens opnieuw geïnstalleerd, gekeken bij de site v/d fabrikant zoals DJArt voorstelde?
Staan er veel applicaties open als het probleem zich voordoet?


@DJArtistic: codecs zijn nodig als je de "ingepakte" muziek wilt uitpakken. Indien je een Flashvideo bekijkt, zoals YouTube, dan zit de muziek ingepakt in de flash video. In dat geval heb je geen codecs nodig.(Overigens heb je codecs sowieso meestal alleen nodig bij video.). :)
 
codecs downloaden...

neem bijvoorbeeld de klite codecpack 4.0 of vista codecpack, gratis via meneertje google te verkrijgen. Typ in bij google klite codecpack en je krijgt je link.

Anders drivers updaten, helpt ook.
ga naar de website van de fabrikant bijvoorbeeld audiotec etcetera. Dan kijken of er een update beschikbaar is, of een autoupdater.

Ik heb de K Lite Codecpack 4.0 geinstalleerd en het geluid doet het weer!! Hartelijk dank!!
Ik ben echt hartstikke blij!! Dankuwel!!!:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan