Internetkaart drivers nodig plz help! :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

Remi007

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2013
Hallo, ik heb net windows 7 van mijn laptop verwijderd en windows vista geïnstalleerd omdat mijn laptop steeds uitviel.
Toen ik voor de "eerste" keer weer mijn laptop aanzette gaf hij aan dat er geen internet driver gevonden kan worden, ik kan nu dus niet op internet met die laptop.
Dit zijn de onderdelen waar ik drivers voor nodig heb:
Coprocessor
Ethernet-controller
Netwerk controller
onbekend apparaat
onbekend apparaat
sm-buscontroller

ik heb niet kunnen vinden wat dat onbekend apparaat is maar misschien weet iemand dat wel.

Hopelijk vind iemand de nodige drivers
alvast bedankt ;)

Je zult toch eerst moeten weten welke kaart je hebt. Dit kun je achterhalen met bv PC-Wizard Kijk op deze pagina hoe het werkt. Daar kun je hem ook downloaden. (rechts onder de paypal afbeeldingen)
Als je het type netwerkkaart hebt achterhaald kun je de drivers binnen halen.

Ook kun je bij de fabrikant van je Laptop vaak wel vinden wat er in je laptop zit. Ook staan daar vaak wel de drivers.

Gein, en als de laptop nu uitvalt door een hardware probleem? staat er nu die flut Vista op.:)

Ik heb het inderdaad niet zo met vista maar ik heb van verschillende websites vernomen dat dat een oorzaak kan zijn.
Te hoog CPU bij windows 7 als je laptop is gemaakt voor vista.

Hey dat PC-Wizard werkte niet het gaf aan: fout bij initialiseren algemenen bibliotheek.
ik heb nog een tijdje verder gezocht op internet maar heb het niet echt kunnen vinden
ik heb een Asus PRO50G (schijnbaar hetzelfde als: Asus PRO50GL)
hopelijk kan iemand een internet driver vinden ;)

Heey jensen122 ik heb het gedownload en geïnstalleerd toen gaf hij aan om de laptop opnieuw optestarten, dat heb ik gedaan maar nogsteeds werkt het niet
ik had nog een Belkin Wireless wifi usb ontvanger liggen. Die gebruik ik nu maar deze laptop heeft altijd gewoon internet gehad ook met vista
ik snap nogsteeds niet waarom het niet werkt, meestal los ik mijn problemen altijd zo op maar nu is er echt iets mis geloof ik :3
hopelijk kan iemand toch nog een antwoord geven en iedereen die geprobeert heeft een antwoord te zoeken :
Bedankt :)

Lijkt erop dat je chipset driver mist....
Deze eerst installeren en dan pas de rest...

Heey ik heb een website gevonden met alle info over mijn laptop
de chipset driver die ik nodig heb zal deze zijn:
Chipset: NVIDIA 8200MG MP79 MVL
Ik zit al de hele tijd te zoeken maar kan het echt niet vinden....
Mischien weet iemand een site?
ik heb:
Windows vista ultimate 32 bit
alvast bedankt ;)

De site die door jensen122 is gegeven is de juiste site (deze site is erg traag, maar er staan de juiste drivers op voor alle onderdelen van die pc).
Even het goede OS intikken (Vista 32 bit), daarna verschijnen de drivers...

haha lol
ik kijk de hele tijd op die site en de hele tijd chipset over het hoofd gezien :3
hij is nu bezig ik post nog wel met hoe het is afgelopen
hopelijk werkt het...
Bedankt ;)

Iedereen die mij geholpen heeft bedankt!!!!
Het is gelukt
het lag idd aan een chipset driver die ik miste en nog een driver van de netwerkcontroller
Thx!!

Ik zet de topic als opgelost ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan