Internetpagina valt uit om de 5 minuten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gokhaen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 dec 2006
Hallo,

Ik had eerst Linksys draadloos op mijn pc!
Toen werkte alles perfect, ik kon toen downloaden en msnen en internetten 24/24.
Vorige week heb ik een andere router gekocht omdat Linksys defect was. Die heb ik aangesloten enzo alles gedaan mac adress en aldat. Nu ik op internet ga duurt het lang tot dat die is geladen met het startpagina, en als ik bijv. naar www.helpmij.nl ga duurt het ook even voordat dat ook is geladen. Als ik dan nog is mijn Download programma open dan ligt internet plat dan laat die niet meer, of bij msn dan geeft die een fout melding van een standaard gateway. Weet iemand hier een oplossing voor?

Ik hoop op een snelle reactie van u.

Met vriendelijke groet,

Thijs

Is deze forum dood ofzo?

NIet overal is meteen een oplossing voor. Of er in zo niet een persoon die je aan de oplossing kan helpen, dus daarom kan het even duren voordat iemand reageert.

Wat voor router heb je op het moment aangesloten staan?
Wat gebeurt er als je een PC direct op je modem aansluit? is de snelheid dan beter?

Speedtouch is me router, maar zou het ook aan mijn wlan card kunnen liggen? (mijn antenne aan de pc)

Vraag opgelost :thumb:

Ik heb mijn wireless dat antenne in een andere poort gedaan in mijn kast. En toen starte ik opnieuw op windows XP ontdekte nieuwe hardware, dus geinstalleert driver geinstalleert gegevens ingevult en nou doet die het PERFECT! :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan