Internetpagina volledige pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
3.417
Hallo, als ik op Internet ga dan krijg ik de pagina niet helemaal schermgevuld. Nou weet ik dat je dat dan bij de punten uit kan rekken, maar bestaat er ook iets dat ik altijd die pagina's schermvullend krijg???

Martin
 
rek de pagina uit met je muispijltje naar alle randen van het scherm, daarna de ctrl knop ingedrukt houden en dan het window aflsluiten via kruisje
zorg wel dat er maar 1 window open staat als je dit gaat doen
 
Laatst bewerkt:
Klik een hyperlink op een web-pagina met de rechter-muisknop aan. Kies 'openen in nieuw venster' in het snelmenu. Ga nu terug naar het eerste scherm wat je geopend hebt (dus het scherm, waar je vandaan komt), en sluit het. Ga nu naar het door de hyperlink geopende venster, en sleep dit met de muisknop naar de grootte die je wilt. De maximaliseren knop hierbij dus NIET gebruiken (vierkantje rechtboven), want dat is maar een tijdelijke instelling, en die wordt NIET onthouden. Hierna druk je de Ctrl knop in, houd hem ingedrukt, en sluit het venster, door op 'sluiten' in menu 'Bestand' te klikken. In het vervolg hoort nu elk nieuw venster dat je opent op de op deze wijze ingestelde grootte te openen. (copyright @ Ton Kleinkramer)
 
Volgens mij kan je ook het volgende doen:
Rechtermuisknop bij snelkoppeling Internet Explorer, en dan bij Uitvoeren: Normaal venster (dat is standaard) Gemaximaliseerd selecteren.
(Copyright @ Myself)
 
Zo werkt het dus (althans bij mij) :
rek de pagina uit met je muispijltje naar alle randen van het scherm, daarna de ctrl knop ingedrukt houden en dan het window aflsluiten via kruisje
zorg wel dat er maar 1 window open staat als je dit gaat doen
 
Microsoft Internet Explorer

Ik werk nog steeds met IE6.0
Heb de raad van Salomon opgevolgd: IE opent nu met volledig scherm.
Maar webpagina's openen, binnen IE, nog steeds met gereduceerd scherm ...

Volgens "Tips en Trucs" (07-08/2008 - blz10 - 01) moet aan IE gezegd worden om te openen met vol scherm. Dat zou gebeuren via Extra/Mapopties. Ik vind deze mapopties echter niet.
 
GuyDV - Doe gewoon :
"Rek de pagina uit met je muispijltje naar alle randen van het scherm, daarna de ctrl knop ingedrukt houden en dan het window aflsluiten via kruisje
zorg wel dat er maar 1 window open staat als je dit gaat doen"


Dat werkt !
 
Microsoft Internet Explorer

Dank voor de reactie, Yari02.
Maar werkt dat nu alleen voor dit ene window waar ik dat doe, of tegelijk ook voor alle andere windows ?
 
antwoord

ga naar je bureaublad, en klik rechts op je internet icoon, kies voor eigenschappen, en dan kies je voor gemaximaliseerd starten.

groetjes!
 
Microsoft Internet Explorer

Dank U wel, Yari02: probleem is opgelost !
Oef !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan