internetprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

1marcel

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2002
beste mensen,

werk met window xp, net de blaster virus verwijdert,
nu kan ik niet op mijn startpagina meer komen, wel op alle andere sites.
bij openen internet geeft hij gelijk melding: blocked by netgear.

Heb net een volledige norton scan gedaan, waarbij er geen virus meer gevonden is.
iemand een idee¿¿¿

groeten Marcel

netgear is een programma dat volgens mij inderdaad gewoon site's blokeerd....
Heb je dat programma helemaal niet ?

internet

alvast bedankt voor de snelle reakties.
ik zit inderdaad achter een router zou nu ff niet weten waar ik moet zoeken, het vreemde is dat alleen mijn startpagina niet wil openen terwijl die op de ander comp wel aanwezig is.
heb op spyware gescand en verwijdert de aanwezige cookies, maar dat is het probleem niet.
iemand nog een suggestie .\

Je kunt er toch wel achter komen welk merk router je hebt? En dan bij bv blocked items de trefwoorden verwijderen.

internet.

Ja , het is een netgear router,
maar aangezien ik daar geen verstand van heb,
want ik zit momenteel op mijn werk , waar dit probleem is.
Dus blocked ietems of dergelijke , zou niet weten waar ik dat kan vinden.

groetjen Marcel

Op de link van netgear die ik je gegeven heb staan duidelijke screenshots. Bekijk het screenshot links boven maar eens, dat wijst zich vanzelf. Het programma moet te vinden zijn op je computer.

internet

hoi hendricus
heb gezocht , maar dat programma, staat niet in de
comp.
alle mappen en bestanden etc, laten zoeken , maar niets te vinden over netgear niet bij software, nergens niet
maar toch bedankt voor je hulp zover.
groeten marcel

Mag ik dat toch even raadselachtig vinden? Je hebt een router van Netgear geinstalleerd, dan moet je daar toch bestanden van kunnen vinden?? C:\program files\Netgear (oid)
(Ik vraag toch maar ff naar de bekende weg)

internet

Hoi Hendricus.
denk dat ik al weet wat ik fout doe. aangezien, ik geen verstand heb van routers, neem ik aan dat je op de hoofdcomp moet kijken.Daar zou dan het programma moeten zitten. of ben ik mis¿
Ben inmiddels nu thuis, dus daar hoef ik niet meer naar te kijken, ga nu 3 weken met vak. Maar wil je toch bedanken, voor alle antwoorden, en ben toch een beetje wijzer geworden van dit alles.
groeten Marcel

Prettige vakantie!
smile.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan