Ik heb een kabel aansluiting.
Windows XP
Geen Firewall
Merk: Sweex Broadband Router.
Verbinding dmv internet kabels.
Goedemiddag,
Mijn probleem:
Gisteren zat ik rustig te internetten todat opeens mij internet wegviel,
bij me pa deed het internet het nog wel een tijdje,daarna ook niet meer.
Nouja beetje gekeken in de router enz,maar niks vreemds te zien.
Toen heb ik een kennis gebeld en die zei: schakel je DHCP aan,zodat je modem automatisch je: router een ip adres geeft.
Dit heb ik gedaan,maar daarna deed die helemaal niks meer.
Ik probeer nu weer in de router te komen,maar dit kan niet omdat ik niet meer weet welk ip adres dat is,omdat de modem de router een ip geeft.
Kan ik de DHCP uitzetten? zodat de router standaard weer: 192.168.2.1 wordt?
Dan is me probleem verholpen.
Ik heb het geprobeerd met een switch,maar dan krijgt maar 1 pc een internet-verbinding.
Bij de pc die niet werkt geprobeer internet te krijgen,maar dan moet ik hem clonen,en dan zit ik weer zonder internet,snappie
Ik heb hier ook nog een router liggen van Sitecom,hier kan ik wel inkomen,maar ik weet daar het wachtwoord en loginnaam niet meer van,misschien weten jullie er een?
het gaat om de sitecom router DC-202v5.
iig bedankt
Windows XP
Geen Firewall
Merk: Sweex Broadband Router.
Verbinding dmv internet kabels.
Goedemiddag,
Mijn probleem:
Gisteren zat ik rustig te internetten todat opeens mij internet wegviel,
bij me pa deed het internet het nog wel een tijdje,daarna ook niet meer.
Nouja beetje gekeken in de router enz,maar niks vreemds te zien.
Toen heb ik een kennis gebeld en die zei: schakel je DHCP aan,zodat je modem automatisch je: router een ip adres geeft.
Dit heb ik gedaan,maar daarna deed die helemaal niks meer.
Ik probeer nu weer in de router te komen,maar dit kan niet omdat ik niet meer weet welk ip adres dat is,omdat de modem de router een ip geeft.
Kan ik de DHCP uitzetten? zodat de router standaard weer: 192.168.2.1 wordt?
Dan is me probleem verholpen.
Ik heb het geprobeerd met een switch,maar dan krijgt maar 1 pc een internet-verbinding.
Bij de pc die niet werkt geprobeer internet te krijgen,maar dan moet ik hem clonen,en dan zit ik weer zonder internet,snappie

Ik heb hier ook nog een router liggen van Sitecom,hier kan ik wel inkomen,maar ik weet daar het wachtwoord en loginnaam niet meer van,misschien weten jullie er een?
het gaat om de sitecom router DC-202v5.
iig bedankt
Laatst bewerkt: