Internetproblemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

slimmen001

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2010
Hey, ik heb soms internetproblemen. Ik weet niet of mijn vraag hier hoort, maar ik hoop dat er iemand zo vriendelijk zou willen zijn, dit anders te verplaatsen naar de juiste sectie.

Als ik op het internet ben, via internet explorer, heb ik soms geen verbinding, soms zie ik de pagina maar half, dan kan hij sommige afbeeldingen niet weergeven. Dan druk ik op F5 en wacht tot het weer beter is, maar dit is natuurlijk geen oplossing. Of als ik muziek luister op Youtube, staat er soms 'er is een fout opgetreden', terwijl ik dit vroeger nog nooit gezien had. Ik werk via draadloos internet, maar soms stop ik de kabel eens in, omdat het soms te traag gaat. Maar nu gaat het helemaal niet...

Wat zijn mogelijke oorzaken hiervoor? Wat kan ik er aan doen?

Haai Slimmen001...

Kan verschillende oorzaken zijn... is het aantal gebruik van je router vergroot? Heb je beveiligde router verbinding (zo niet dan kan iedereen verbinding maken met internet via je router)? Heb je je router verplaats en is hij binnen een veld gekomen van stoor objecten? Dat zijn onderandere mogelijke oorzaak hiervoor, komt er al iets bekends voor?

Mvg NickLatu

Heb mijn router niet aangeraakt.
Beveiligde router verbinding hebben we hier denk ik, het is toch met een paswoord.
En ik heb geen idee hoe ik dat gebruik zou moeten checken ;)

maar soms stop ik de kabel eens in, omdat het soms te traag gaat. Maar nu gaat het helemaal niet...

Dus ook bekabeld helemaal hopeloos? Probeer IE eens zonder invoegtoepassingen?

Nu is het weer beter met de kabel, ik heb er niets aan veranderd. Bedankt voor je moeite alleszins, als ik nog problemen heb, zet ik het hier wel weer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan