Internetprovider die SNEL installeert

Status
Niet open voor verdere reacties.

leo988

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 jun 2011
Dag allen,

Wij hebben jarenlang in Latijns Amerika gewoond en zijn nu terug in Nederland. We hebben een week voor terugkomst een abbonnement via Ziggo aangevraagd. Deze zou net na aankomst geleverd worden. Het is nu drie weken later en we hebben nog geen internet. Over een week gaan we weer voor een tijd weg, en willen we internet geregeld hebben. Ziggo geven we op. Wat zijn alternatieven? Waar we woonden bestond er een optie om een 4G modem of router te kopen, en zo dezelfde dag nog online te zijn. Echt ideaal. Maar goed, dat was een ontwikkelingsland. Ik weet niet of Nederland al zo ver is ;-)

Heeft iemand tips? Bestaan er zulke draadloze opties die geen kabel aansluitingen vereisen?

Bedankt!

Niet echt nog. Ik heb geen ervaring met ziggo, daar ik in een upc gebied woon, maar normaalgesproken zou je binnen twee weken aangesloten moeten zijn volgens de huidige normen. Maar ja slechte service zul je altijd houden.

Er zijn wel 3g oplossingen, maar die zijn 80 euro in de maand, en de dekking is niet overal, fantastisch. Snelheid is ook niet echt enorm, vooral niet in vergelijken met 120mb van ziggo. Vaste aansluitingen zijn zo goedkoop in nederland dat mobiel vaak achterblijft bij andere landen

jullie gaan weer weg.
Buiten Nederland.?
Dan zou ik zeker geen internet in Nederland nemen.
Neem mobiel internet in het land waar jullie heen gaan.
Of begrijp ik de vraag nu niet goed ?

Bedankt voor de snelle replies. We zullen door het jaar heen 6-8 keer meerdere weken in NL zijn. Vandaar dus dat een vaste aansluiting handiger is dan elke keer weer iets te moeten regelen. Maar jammer dat er niet veel op de markt is. Zo te zien moeten we Ziggo afwachten...

xs4all
tele2
kpn

ik noem er maar zo een paar.
xs4all zeer snel online als het moet de volgende dag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan