internetprovider

Status
Niet open voor verdere reacties.

frans52

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 jan 2003
Berichten
2
hallo ik ben sinds kort overgegaan naar een andere provider freeonline als ik opstart dan krijg ik deze site dan staat erboven"freeonline microsoft internet explorer aangeboden door 12 move"deze laatste was mijn oude provider .in mijn internet opties heb ik in algemeen mijn nieuwe provider ingevult en op toepassen en ok gedrukt maar ik raak het niet kwijt .
als ik op algemeen druk staat daar weer 12move
kan iemand mij raad geven bij voorbaat dank
 
Welkom op helpmij.nl

Ik snap je vraag niet helemaal. Als je je startpagina aan wilt passen moet dat via Extra/ Internet opties op het tbablad algemeen. Als hij dat niet vast wil houden, gooi dan eerst eens al je tijdelijke bestanden weg en je cookies. Het "aangeboden door" kot waarschijnlijk omdat je alles de vorige keer m.b.v. een CD hebt geïnstallerd. Als je bovenstaande niet krijgt aangepast, zou je voor de zekerheid op spyware kunnen checken.
 
Als ik het goed begrijp staat boven in de blauwe balk van je Internet Explorer. "Internet Explorer aangeboden door 12Move" en wil je daar gewoon "Internet Explorer" van maken...

Dit kan je zo doen (let op hierbij moet je het windows instellingenbestand gaan aanpassen, weet je niet wat je doet begin er dan niet aan, je kan ook gewoon prima met je browser werken als er aangeboden door 12Move staat).

Ga naar Start > Uitvoeren
type daar "regedit.exe" (zonder de "s) en druk op OK
Blader naar [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]

Selecteer de sleutel "Window Title" en verwijder die.

Bron: http://www.winguides.com/registry/display.php/62/

Disclaimer: Modifying the registry can cause serious problems that may require you to reinstall your operating system. We cannot guarantee that problems resulting from modifications to the registry can be solved. Use the information provided at your own risk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan