internetrestrictiewachtwoord verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

sgrav000

Verenigingslid
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
929
Een bejaarde kennis van mij heeft, overvallen door het infantiel grote verzoek om wachtwoorden op internet, in paniek een wachtwoord ingevuld bij internetrestricties in IE6. De enige websites die nu nog toegelaten worden zijn die van Microsoft. Voor alle anderen moet ze eerst bepalen of en in hoeverre ze geopend mogen worden. Dan moet ze haar wachtwoord intoetsen en dat is ze vergeten. Dus ze kan niet meer surfen. Hoe kunnen we van dit wachtwoord afkomen. Ze heeft Windows ME. Betekent het dat ze een bepaald cpl bestand moet vernietigen of alle. In Windows 98 kon je via *.cpl één bestand met de naam van de computerbezitter tegenkomen en dat vernietigen. In ME zie ik een rij van wel 40 bestanden staan. Graag jullie commentaar.

Bij voorbaat dank, W.R.M.'s-Gravendijk
 
restricties

Mario bedankt voor jouw snelle reactie. Ik ga de adviezen dinsdag a.s. bij die kennis in praktijk brengen. Ik bericht nog over het eventuele succes.

sgrav000
 
opgelost

Toch gisteren bij kennis langsgeweest met de drie oplossingen. Had "Hijackthis" op diskette meegenomen,
"verwijder ratings.pol" op papier, zo ook de ingreep in het register. Helaas kon ik Hijackthis niet gebruiken omdat mevrouw geen unzipprogramma had. Maar het verwijderen van ratings.pol had meteen resultaat! Dank voor de suggesties.

sgrav000
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan