Internetsnelheid op computer traag na herinstallatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kelvin6662

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2012
Hallo allemaal,

Sinds enkele weken geleden heb ik mijn computer een frisse installatie van windows 7 gegeven, sinds er een nieuwe en grotere harde schijf in zit.
Het rare is dat alles van mijn computer gewoon naar behoren werkt, behalve dat de internetsnelheid gedaald is. Als ik nu iets wil downloaden dan komt de snelheid nauwelijks hoger dan 1 mb/s terwijl voor de installatie ik snelheden behaalde van 6 mb/s. Dit ligt niet aan de server waar ik het afhaal aangezien ik verschillende servers en downloads heb geprobeerd. Normaal gesproken zou ik met een snelheid van 6mb/s kunnen downloaden en ondertussen normaal kunnen internetten/gamen maar nu dus niet.
Heb de lan driver en alle andere(zover ik weet) al geupdate en heb het ook al zonder firewall/antivirus geprobeerd helaas zonder resultaat.
Iemand enig idee hoe dit is op te lossen? Welke drivers ik moet of welke instellingen?

Groeten, kelvin.

Heb je je modem/router ook al eens uit en weer aan gezet?

Ja, dat heb ik al geprobeerd. Werkte helaas niet. Ook alleen mijn computer in het netwerk heeft dit probleem.

kijk eens bij de Status van de LAN adapter of deze of 10-100 of 1000 Mbps staat.

@meindertt Vraag verwijderd. Graag een eigen vraag maken. Het is niet toegestaan in iemand anders zijn vraag jouw probleem te plaatsen. Dit is onoverzichtelijk voor de helpers maar vooral voor de topicstarter. Bovendien betreft dit een gedateerd topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan