internetsnelheid

Status
Niet open voor verdere reacties.

sander678

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2007
Berichten
184
hallo

wij hebben thuis een snelheid van 100mbps
wij betalen daarvoor 19,95 per maand

nu zit ik op adhome te kijken staat alleen maar kbps

ik wil ongge veer 400 mbps hebben hoeveel kbit/s moet ik dan hebben

groeten sander
 
Ik geloof niet dat je thuis een internetsnelheid van 100MB/ps hebt. Die is vast van je netwerk.

De internetsnelheid kun je checken via www.speedtest.nl
 
Wat je hier zegt en wilt klopt helaas totaal niet.
Je hebt een netwerksnelheid van 100 megabit per seconde. Je internetverbinding zelf schat ik, aangezien de prijs, niet veel hoger dan 4 megabit per seconde. Die 100 megabit van je netwerk is dan ook meer dan genoeg, en kan helemaal vergeten worden.

Als je de snelheid wilt verhogen, moet je dat bij je internetprovider regelen.
En om je eerste vraag te beantwoorden: 400Mbps = 409.600kbps. Dat is echter een internetsnelheid die je nooit zal halen.

Daarom: Vergeet het hele 100Mbps gebeuren. Dat heeft absoluut niets te maken met waar je nu mee bezig bent. Ten tweede: Om om te rekenen van megabit naar kilobit, kan je dat bij Google doen. Je typt dan bijvoorbeeld: "4 megabit in kilobit", of andersom "4096 kilobit in megabit".
 
wat zullen jullie mij aanraden

ik doe wel eens lan zero hour
en als ik dan mee 3 mensen tegen de computer doe dan hangt hij vaak vast enzo

komt dit door trage internet?

en wat moet ik hoger maken zodat hij niet vast blijft hangen enzo...
 
wat zullen jullie mij aanraden

ik doe wel eens lan zero hour
en als ik dan mee 3 mensen tegen de computer doe dan hangt hij vaak vast enzo

komt dit door trage internet?

en wat moet ik hoger maken zodat hij niet vast blijft hangen enzo...

LAN heeft -niets- met je internetsnelheid te maken.
Tijdens het spelen van ZH zou je in theorie zelfs je internet eruit kunnen gooien.
Als je PC hangt tijdens Zero Hour zou dat eerder liggen aan drivers, bijvoorbeeld van je videokaart.

Als je een 400 mbps verbinding thuis wilt hebben moet je denken aan duizenden euro's per maand, exclusief de kosten voor de kabels die ze aan moeten leggen.
 
dat is klets dat je je internet eruit kan gooien lan gaat wel degelijk over internet

maar het zijn 3 goede computers waar ik opspeel het ligt toch echt aan de snelheid van internet denk ik
 
Off topic:
@XP_PC Nooit van Hamachi gehoord? Dan speel je de spellen over LAN waarbij je wel degelijk een internetverbinding nodig hebt want je speelt het gelijk als over internet tegen tegenstanders of met medestanders welke zich elders op deze aardkloot bevinden.

Ik vermoed ook dat het mede daardoor is dat vele gamefabrikanten de Coopmode eruit hebben gegooid


On topic:
Een snellere internetverbinding kan zeker positief werken.
 
Off topic:
@XP_PC Nooit van Hamachi gehoord? Dan speel je de spellen over LAN waarbij je wel degelijk een internetverbinding nodig hebt want je speelt het gelijk als over internet tegen tegenstanders of met medestanders welke zich elders op deze aardkloot bevinden.
Ik gebruik zelf Hamachi, echter was daar (volgens mij) geen sprake van.

Ik vermoed ook dat het mede daardoor is dat vele gamefabrikanten de Coopmode eruit hebben gegooid
Zou je denken? COOP was op PC's nooit zo'n daverend succes volgens mij (terwijl het zo leuk is!) maar die VLAN's zijn niet echt populair volgens mij.

@Sander:
dat is klets dat je je internet eruit kan gooien lan gaat wel degelijk over internet
Dat is géén klets en LAN gaat niet "wel degelijk" over internet.
LAN = Local Area Network
Local = Lokaal.

Een LAN is ontworpen om LOKAAL te werken, niet via internet.

Dat er programma's op de markt zijn dia via internet een LAN creeëren (VLAN, Virtual Local etc..) is een ander verhaal :).
Dat kan ik niet uit de startpost opmaken.
 
Off topic:
@ XP_PC
Inderdaad het was in het geheel niet duidelijk of er sprake was van het gebruik van Hamachi, mijn reply was dan ook allerminst kwaad bedoeld (dat vermoeden kwam na de reply van de TS).

COOP is zoooo leuk, en ja ik geloof echt dat ze het er expres uitgehaald hebben omdat gedownloade spellen (illegaal) dus wel met hamachi (lan) gespeeld kan worden. Nu, zoals je weet, kan je vaak alleen via een server gamen.
 
Ik gebruik zelf Hamachi, echter was daar (volgens mij) geen sprake van.


Zou je denken? COOP was op PC's nooit zo'n daverend succes volgens mij (terwijl het zo leuk is!) maar die VLAN's zijn niet echt populair volgens mij.

@Sander:

Dat is géén klets en LAN gaat niet "wel degelijk" over internet.
LAN = Local Area Network
Local = Lokaal.

Een LAN is ontworpen om LOKAAL te werken, niet via internet.

Dat er programma's op de markt zijn dia via internet een LAN creeëren (VLAN, Virtual Local etc..) is een ander verhaal :).
Dat kan ik niet uit de startpost opmaken.

het zegt zijn eigen al

LAN=Local area NETWORK<<<<<<
network=netwerk
dus waar gaat het over maatje wil, je a.u.b je mond dichthouden als je het niet weet ja sorry hoor maar je moet er weliets vanaf weten bedankt voor alle andere antwoorden
 
het zegt zijn eigen al

LAN=Local area NETWORK<<<<<<
network=netwerk
dus waar gaat het over maatje wil, je a.u.b je mond dichthouden als je het niet weet ja sorry hoor maar je moet er weliets vanaf weten bedankt voor alle andere antwoorden

Éxcuse me?? :(

Network is niet de key element in LAN, het is Local.
WAN = Wide Area Network = internet.

Nogmaals: LAN = lokaal.
Als het via internet werkt is dat met een 'omweg' gedaan :).
 
Als het via internet gaat is het mijns inziens geen LAN meer aangezien het Local gedeelte verdwijnt :confused:

Daarnaast zou ik eerst even naar iemands postgeschiedenis kijken voor je iemand sommeert om te zwijgen :rolleyes:
 
hoe krijgen ze dan contact met elkaar leg me dat is uit zonder internet kan je ook niet lan spelen
 
Zucht, heb je een router?

Maak maar verbinding met een 2e pc die aangesloten is op de router... Tada, LAN-verbinding... Komt geen internet aan te pas.
 
LAN is een lokaal netwerk. Trek de internetkabel maar uit je router, en wissel bestanden uit tussen je computers. Wedden dat het gewoon werkt? Het "contact leggen" gaat via je router, NIET via het internet.
 
hoe dan? vind knap als je me het uit kan leggen

LAN = !ALTIJD! lokaal.

Local area network.

Als je via internet LAN't heb je een VLAN, een virtuele LAN :).

Wat is er precies dat je niet snapt dan probeer ik het uit leggen :).
 
Laatst bewerkt:
oke maar dan is dit de vraag waarom hapert die dan zo erg want als we met zijn 2e erop zitten doet hij normaal mee zijn 3 niet goed meer

dit ligt toch aan het netwerk snelheid
 
Nee, ik vind 't knap als 100Mbps niet toereikend is.
Maar goed, als je zo zeker bent... Koop gigabit netwerkkaarten voor al je computers zou ik zeggen. :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan