Internetsnelkoppeling werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

flyingotter

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2003
Berichten
5
Kan iemand mij helpen? Ik werk in XP Prof. NL en heb plotseling het probleem dat ik veel gebruikte desktop iconen(snelkoppeling naar site) die automatisch een site opstarten niet meer werken.
Zeer vervelend omdat ik nu niet meer electronisch kan bankieren.

Als ik dubbelklik of rechtsklik op het aangemaakte icoon staat er Afdrukken ipv Openen?!
Ook als in een nieuwe internetsnelkoppeling maak krijg ik steeds AFDRUKKEN ipv. OPENEN--????????/

Mocht iemand een oplossing weten dan ben ik zeer erkentelijk daarvoor!
Dank:thumb:
 
Heb je al op spyware gecontroleerd?

Zo niet, lees dan het eerste bericht in dit topic goed door en plaatst dan DAAR je hijackthis log. Een expert zal je log bekijken en vertellen wat je moet doen.

Je kunt ook nog een online virusscan doen bij www.housecall.nl . Misschien dat die wat vindt.

Je kunt ook als dit niet helpt een systeemherstel doen naar een datum dat het probleem nog niet was.
 
Laatst bewerkt:
Eigenschappen

je kunt ook op het icoon gaan staan dan met rechtermuis knop klikken en de eigenschappen eens bekijken, mischien kun je daar wel in aangeven wat je wilt doen met de snelkoppeling, waarschijnlijk kun je dan zelf wel aangeven dat je gewoon weer naar de koppeling wilt gaan waar hij voor bedoeld was.

grtjs jjw
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan