internetspel werkt niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lord raziel

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2006
Ik heb net het internetspel WARrock van het internet gehaalt en op mijn computer met Vista gezet. Daarna heb ik een account aangemaakt en daarmee ingelogd, maar als ik op een spel klik om mee te doen staat er steeds dat hij punkbuster aan het updaten is. Het maakt niet uit hoelang je wacht, je kunt er niet in en hij blijft steeds zeggen dat hij punkbuster aan het updaten is. Wat kan ik hieraan doen????

alvast bedankt,

Ik heb net het internetspel WARrock van het internet gehaalt en op mijn computer met Vista gezet. Daarna heb ik een account aangemaakt en daarmee ingelogd, maar als ik op een spel klik om mee te doen staat er steeds dat hij punkbuster aan het updaten is. Het maakt niet uit hoelang je wacht, je kunt er niet in en hij blijft steeds zeggen dat hij punkbuster aan het updaten is. Wat kan ik hieraan doen????

alvast bedankt,

Door even naar je firewall instellingen te gaan, en daar instellen dat WarRock gewoon op het internet mag. Je firewall blockt het spel namelijk van het internet.

Door even naar je firewall instellingen te gaan, en daar instellen dat WarRock gewoon op het internet mag. Je firewall blockt het spel namelijk van het internet.

Ik heb WARrock tussen de uitzonderingenlijst gezet, maar het werkt nog steeds niet. Hij geeft nog steeds aan dat hij aan het updaten is...

Ik had net ergens op internet gelezen dat je ook rechermuisknop op het pictogrammetje kan doen en dan eigenschappen - snelkoppeling - geadvanceerd en dan altijd als administrator uitvoeren. Ik heb dit aangeklikt en vervolgens het spel nog weer een keer opgestart. Ik kreeg nu voor de melding, dat hij aan het updaten was, dit: "punkbuster: File wa001403.htm requested from PB Master [208.64.161.186]":confused: Heeft dit hier iets mee te maken?? Maar hij gaat nog steeds niet verder.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan