internettaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

Faru

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2004
Berichten
217
hallo weer eens,

Ik heb sinds kort een 2e pc staan en als ik heb nu Windows Live messenger en Acrobat Reader geinstalleerd en allebei komen ze in de engelse versie.
Nu heb ik bij de help van WLM gekeken en daar zeggen ze dat ik eerst de taal van het internet moet veranderen.
Ik heb dit nagekeken bij de internetopties, maar daar staat de taal gewoon op Nederlands ingesteld. Internet is ook gewoon in het nederlands....
Weet iemand hoe ik van bijvoorbeeld WLM een nederlandse versie erop krijg? Zelf hebben ze die optie niet om het in het programma te veranderen.......

Groetjes, Karin
 
Lukt bij jouw het downloaden van Adobe Acrobat Reader in het Nederlands niet? (Haal het vinkje weg voor de Google Toolbar als je die niet wilt.)
En Windows Live Messenger in het Nederlands, lukt het jou niet om die van deze site te downloaden?
 
Nee, ik die heb ik ook al geprobeerd.

Maar nu wilde ik gisteren eerst maar eens de nieuwe explorer 7 erop zetten (misschien dat dat zou helpen), maar dan moet je SP2 erop hebben. Deze geprobeerd op te halen, maar nu zou ik geen legale versie van windows XP te hebben, terwijl deze PC een aantal jaar geleden in de winkel gekocht is, mét XP erop (ik heb hem overgenomen van mijn zus dus ik wéét dat ze hem zó gekocht heeft). Raar maar waar.
Dus ik ga vanmiddag eerst maar eens een nieuwe XP kopen en dan moet het volgens mij wel goedkomen....

Groetjes, Karin
 
De OEM (=bouwer van de PC) heeft waarschijnlijk "geknoeid". Bij die melding over niet legaal staat ook een link naar de Windowos Genuine Advantage Toolkit. Je krijgt tegen betaling van 141 euro een Installatie CD van XP met SP2. Als je online kunt betalen, heb je hem met een paar dagen in huis. Mocht die link niet meer te zien zijn, probeer dan deze validatie-site. Als je op "Nu valideren" klikt, krijg je opnieuw die "niet legaal" melding en als je goed doorzoekt komt de WGA Toolkit als mogelijkheid tevoorschijn.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb intussen toch maar een nieuwe XP Home gekocht. Maar die heb ik nu geinstalleerd en die staat nu op D, want op C staat nog vrolijk de vorige versie......(zie topic in Besturingssystemen)

Groetjes, Karin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan