internetten beperken

Status
Niet open voor verdere reacties.

hawkie

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2002
Hier dan maar! Weet niet of ie in de goede sectie staat, verplaats hem anders maar :)

Vraagje: weet iemand of er een programma bestaat waarmee ik het internetten van mijn kinderen qua tijd kan beperken?

ik weet dat er meerdere zijn, maar ik kan ze verdikkeme zo gauw niet meer vinden................. :(

Ja maar Pasja, da´s lekker! Wat is dat nou? Ben ik niet gewend van je :D :D :D

Het gaat er mij niet om om de kosten in de hand te houden, want ik heb een adsl-verbinding.
Ik wil mijn kinderen een maximaal aantal uren internetten toewijzen per dag of week.

Ik heb 2 pc´s in een netwerk, op korte termijn 3.

> Megabit: Ja, dank je wel.
Ik heb hier het progje NetUnits 1.71 gevonden, de eerste van jouw lijst, maar het is me alleen niet duidelijk wat dat doet als ik dat installeer op het netwerk omdat het internet hier gedeeld wordt middels een switch. Valt dan, zodra de tijd "op" is, ook de internetverbinding weg op de hoofdcomputer?
(want daar zit ik natuurlijk niet op te wachten he :D )

Kun je daar es naar kijken voor mij?

Geplaatst door margaNo
> Megabit: Ja, dank je wel.
Ik heb hier het progje NetUnits 1.71 gevonden, de eerste van jouw lijst, maar het is me alleen niet duidelijk wat dat doet als ik dat installeer op het netwerk omdat het internet hier gedeeld wordt middels een switch. Valt dan, zodra de tijd "op" is, ook de internetverbinding weg op de hoofdcomputer?
(want daar zit ik natuurlijk niet op te wachten he :D )

Kun je daar es naar kijken voor mij?

Volgens mij niet, je kunt op de hoofdcomputer trouwens ook instellen of clienten de internetverbinding kunnen beheren (als je Windows XP hebt). Maar ik denk dat NetUnits alleen de netwerkverbinding verbreekt.

Ik heb W98SE, ik ga het proberen.
Als de hele verbinding wegvalt dan merk ik dat vanzelf he.

Nog even dit: hoe beheer ik dat in XP ?
want een vriend van me heeft XP en die wil ook graag wat meer zeggenschap over het internetgebeuren van zijn kids. :D

Laatst bewerkt:
Geplaatst door margaNo
Ik heb W98SE, ik ga het proberen.
Als de hele verbinding wegvalt dan merk ik dat vanzelf he.

Nog even dit: hoe beheer ik dat in XP ?
want een vriend van me heeft XP en die wil ook graag wat meer zeggenschap over het internetgebeuren van zijn kids. :D

Dat beheren stelt niet veel voor hoor. Bij netwerkverbindingen met rechts op de internet verbindingen klikken. Daarna op eigenschappen en het tabblad geavanceerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan