internetten buiten bereik van de modem

Status
Niet open voor verdere reacties.

lolfunner

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2010
hallo, ik heb een vraag

wij hebben thuis een modem beneden staan maar nu wil ik op zolder internet hebben. maar daar heeft hij tot net aan de trap boven nog signaal en in de kamer is dat weg bestaat er nou iets dat je daar internet hebt? net als zoon KPN HD ontvanger moet je op je modem aansluiten en als die te ver weg is kun je een draadloos ding kopen die je dan allebij en een stopcontact moet steken en daar het stekkertje in doen is werkt dat ding ook voor internet of bestaat er zoiets???

mvg. lolfunner

Neem gewoon Dlan, dat is internet via het stopcontact. Als het goed is, moet dat wel goed werken. Is de snelheid belangrijk? Dan moet je een dure Dlan set kopen, of gewoon een kabel trekken, indien mogelijk. Een kabel trekken wordt misschien wel moeilijk, maar het is dan wel het beste, voor de kwaliteit en snelheid.
En het makkelijkste lijkt mij dan toch gewoon zo'n Dlan setje. Goedkoper=minder snel, duurder=sneller.

hoe duur is duur?? want ik wil wel snel internet hebben ik zie nou al zo af dat ie zo traag is.

hoe duur is duur?? want ik wil wel snel internet hebben ik zie nou al zo af dat ie zo traag is.

Wat voor abbo heb je? Daarmee bedoel ik, welke snelheid bij je abbo?
€60, dan heb je wel een mooi setje, denk ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan