internetten.nl geeft andere snelheid beschikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dae

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2009
Berichten
9
Hallo iedereen!

Ik heb even rondgekeken of ik een hogere internetsnelheid kan halen op mijn adres. Ik heb nu telfort basic van 4mb/s, ik wil graag naar een hogere overstappen. Op de site van telfort heb ik dus een check gedaan, en zij gaven aan dat ik niet hoger kan dan 4mb/s op mijn locatie. Dat gaven bijna alle providers aan behalve Hetnet. Zij gaven namelijk aan dat ik 8mb/s kon halen.

Toen ging ik vergelijken op internetten.nl. Daar gaf ik ook mijn postcode op en zij gaven zelfs aan dat ik bij telfort 20mb/s kon halen, toen ik op bestellen klikte kwam ik zelfs op een pagina waar ik kon inloggen en meteen kon overstappen. Het geeft ook aan dat ik bij andere providers zoals Alice en ADSL!Totaal 20mb/s kan halen..
Ik ben een beetje de kluts kwijt nu..
Kan iemand me meer hierover inlichten?

Alvast bedankt,
Dae
 
Let op:

Er staat daar een snelheid TOT 20mbit, niet VAN 20mbit

De daadwerkelijke snelheid is met name afhankelijk van de afstand van je huis tot de plaatselijke telefooncentrale en de kwaliteit van het gebruikte koperwerk.

Zoek je internet waarmee je de daadwerkelijk aangeboden snelheid OOK in de praktijk haalt, moet je overstappen op internet via de kabel ipv ADSL.
 
Allereerst hartelijk dank voor het snelle antwoord ;)

Internet tot 20mb/s is toch beter dan tot 4mb/s... Ik heb met speedtest.net gecontroleerd dat ik met 4mb/s 1.87 mb/s haal. Dat betekent dat ik ongeveer 8 (?) Mb/s haal met een 20mb/s abonnement toch?
Dat zou dan toch een factor 4 versnelling zijn.

Hoe regel ik dan internet via de kabel? :O
 
Een adsl abbonnement TOT 20mbit betekent alleen NIET dat je die snelheid ook haalt!!!

Kabel-internet is meestal aan te vragen bij de televisie provider, zoals b.v. UPC, Ziggo, CaiWay etc.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan